خارجی های تراکتور، طلسم استوکس را می‌شکنند؟
خارجی های تراکتور، طلسم استوکس را می‌شکنند؟

خارجی های تراکتور، طلسم استوکس را می‌شکنند؟ به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از ایسنا ، آنتونی استوکس آخرین بازیکن خارجی تراکتور است که توانست حدود ۵ سال پیش دروازه سپاهان را باز کند. تراکتور و سپاهان در جریان دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار […]

خارجی های تراکتور، طلسم استوکس را می‌شکنند؟

خارجی های تراکتور، طلسم استوکس را می‌شکنند؟

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از ایسنا ، آنتونی استوکس آخرین بازیکن خارجی تراکتور است که توانست حدود ۵ سال پیش دروازه سپاهان را باز کند.

تراکتور و سپاهان در جریان دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

جدال تراکتور و سپاهان همواره دیدنی بوده و در حال حاضر شرایط حاکم بر جدول باعث افزایش حساسیت‌ این بازی بزرگ شده است. به طوری که تی‌تی‌ها برای بقا در حلقه سه مدعی اصلی باید از سد شاگردان مورایس بگذرند و تنها برد سپاهان را به جایگاه فعلی تبریزی‌ها می‌رساند.

در چارچوب لیگ‌برتر ۳۵ مسابقه بین ۲ تیم برگزار شده که ۹ بازی را تراکتور برده، ۱۷ بازی را سپاهان و ۹ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

۸۶ توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که ۳۶ گل از آن تی‌تی‌ها و ۵۰ گل سهم طلایی‌پوشان بوده است.

نگاهی به گلزنان این مسابقه حساس مشخص می‌کند خارجی‌های تراکتور، مدت‌هاست که نتوانسته‌اند دروازه طلایی‌پوشان را بگشایند.

به گزارش تایسیز نیوز، اخیراً خارجی‌های سرشناسی در تراکتور حضور داشتند اما هیچ‌یک قادر به گلزنی برابر سپاهان نشده‌اند و آنتونی استوکس آخرین بار در ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ در جریان بازی برگشت لیگ هجدهم موفق به انجام این کار شده بود. دیداری که در نهایت با برتری ۲ بر صفر تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

با اضافه شدن میلوش دلتیچ به تراکتور در پنجره زمستانی تعداد خارجی‌های این تیم به عدد ۴ رسیده و حال باید دید آیا آن‌ها موفق به شکستن رکورد آنتونی استوکس خواهند شد یا نه.