خبرهای جدید مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز از وضعیت احداث ساختمان ورزشی شهرداری تبریز
خبرهای جدید مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز از وضعیت احداث ساختمان ورزشی شهرداری تبریز

✅ مدیرعامل سازمان عمران از طراحی مجدد نقشه فازیک احداث ساختمان ورزشی شهرداری تبریز به کار فرمایی شهرداری منطقه یک توسط سازمان عمران با زیربنای ۲۸۰۰ متر مربع خبر داد. حسین منیری فر مدیرعامل این سازمان خبر فوق گفت : بر اساس سیاست‌های شهرداری تبریز و شورای اسلامی کلانشهر تبریز مبنی بر اجرای پروژه‌ها با […]

✅ مدیرعامل سازمان عمران از طراحی مجدد نقشه فازیک احداث ساختمان ورزشی شهرداری تبریز به کار فرمایی شهرداری منطقه یک توسط سازمان عمران با زیربنای ۲۸۰۰ متر مربع خبر داد.

حسین منیری فر مدیرعامل این سازمان خبر فوق گفت : بر اساس سیاست‌های شهرداری تبریز و شورای اسلامی کلانشهر تبریز مبنی بر اجرای پروژه‌ها با رویکرد فرهنگی اجتماعی ، رفاهی و ورزشی طراحی پروژه ساختمان ورزش شهرداری تبریز با زیربنای ۲۸۰۰ متر مربع با ۶ طبقه سازه ای  واقع در خیابان ورزش آغاز شده است که هم اکنون بعد ازعملیات خاکبرداری و حصارکشی توسط سازمان عمران شهرداری تبریز در مرحله اخذ تاییدیه نقشه های فاز یک است.

وی در خصوص مطالعات و طراحی این پروژه گفت ، پس از مطالعات میدانی و بررسی مسائل فرهنگی ورزشی در شهر و محل مورد نظر بر اساس نتایج بدست آمده تصمیم بر اجرای پروژه در محل مورد نظر صورت گرفته است که بعد از تاییدیه نقشه فاز یک عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

منیری فر  در ادامه گفت :  این پروژه به کارفرمایی شهرداری منطقه یک و توسط سازمان عمران شهرداری تبریز اجرا خواهد شد.‍