‍ خرید معدن، یکی از اولویت‌های سال آینده سازمان عمران شهرداری تبریز
‍ خرید معدن، یکی از اولویت‌های سال آینده سازمان عمران شهرداری تبریز

‍ خرید معدن، یکی از اولویت‌های سال آینده سازمان عمران شهرداری تبریز نهمین نشست از سلسله نشست‌های شهرداری تبریزمدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از برنامه‌ریزی و عقد تفاهم‌نامه برای خرید معدن با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای افزایش کیفیت آسفالت در سال آینده خبر داد. به گزارش شهریار، حسین منیری‌فر در نهمین نشست از سلسه […]

‍ خرید معدن، یکی از اولویت‌های سال آینده سازمان عمران شهرداری تبریز

نهمین نشست از سلسله نشست‌های شهرداری تبریزمدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از برنامه‌ریزی و عقد تفاهم‌نامه برای خرید معدن با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای افزایش کیفیت آسفالت در سال آینده خبر داد.

به گزارش شهریار، حسین منیری‌فر در نهمین نشست از سلسه نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در تبریز بحث تامین مصالح ساختمانی و آسفالت با کیفیت است.

هیچ معدنی برای تامین مصالح در نزدیکی  شهر تبریز  وجود ندارد و همین موضوع باعث افزایش هزینه برای مجموعه می‌شود.

وی افزود:مکاتبات و رایزنی برای خرید یک معدن در محدوده شهر صوفیان انجام شده است تا با بهره برداری از این معدن، آسفالت و مصالح یک دست و با کیفیت تامین شود چرا که مهم‌ترین معیار کیفیت آسفالت، مصالح سنگی آن است.

خرید معدن باعث صرفه‌جویی اقتصادی در مجموعه شهرداری تبریز و باعث افزایش کیفیت مصالح مصرفی می‌شود.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.