خرید گوشی آیفون برای شهروند تبریزی گران تمام شد!
خرید گوشی آیفون برای شهروند تبریزی گران تمام شد!

🔹️ خرید گوشی آیفون برای شهروند تبریزی گران تمام شد! رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی:یکی از شهروندان با مرجاعه به پلیس فتا استان عنوان کرد برای خرید گوشی آیفون از طریق یکی از سایت‌های خرید و فروش اقدام کردم که متاسفانه مورد کلاهبرداری واقع شدم. ▫️در بررسی‌های اولیه مشخص گردید فرد بزه دیده در فضای مجازی […]

🔹️ خرید گوشی آیفون برای شهروند تبریزی گران تمام شد!

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی:یکی از شهروندان با مرجاعه به پلیس فتا استان عنوان کرد برای خرید گوشی آیفون از طریق یکی از سایت‌های خرید و فروش اقدام کردم که متاسفانه مورد کلاهبرداری واقع شدم.

▫️در بررسی‌های اولیه مشخص گردید فرد بزه دیده در فضای مجازی به دنبال خرید یک تلفن همراه برای خود بوده است که تبلیغی از فروش تلفن‌های همراه آیفون با قیمت پایین در یکی از سایت‌های خرید و فروش مشاهده می‌کند و پس از چت و گفتگو با فرد آگهی دهنده مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال جهت خرید گوشی مورد نظر برای حساب اعلامی واریز می‌کند اما پس از واریز وجه دیگر پاسخی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری بودن موضوع می‌شود.

▫️با اقدامات انجام شده و استخراج مستندات لازم و ادله دیجیتال، فرد کلاهبردار شناسایی و اقدامات قضائی لازم در این خصوص صورت گرفت.

▫️در ادامه روند پیگیری‌، تمامی مبلغ برداشتی به میزان ۳۸۰ میلیون ریال به حساب شاکی بازگردانده شد و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال گردید.