خواسته مهم بردیف از تراکتور مشخص شد.
خواسته مهم بردیف از تراکتور مشخص شد.

خواسته مهم بردیف از تراکتور مشخص شد. قربان بردیف چندروز قبل درپی دعوت باشگاه تراکتور برای انجام مذاکرات و بررسی شرایط این تیم در ایران حاضر شد. این مربی اهل روسیه که به‌نظر می‌رسید، باحضور در ایران با تراکتور به‌زودی قرارداد امضا می‌کند، هنوز جوابی به مسئولان این باشگاه نداده است. بردیف در بدو ورود […]

خواسته مهم بردیف از تراکتور مشخص شد.

قربان بردیف چندروز قبل درپی دعوت باشگاه تراکتور برای انجام مذاکرات و بررسی شرایط این تیم در ایران حاضر شد.

این مربی اهل روسیه که به‌نظر می‌رسید، باحضور در ایران با تراکتور به‌زودی قرارداد امضا می‌کند، هنوز جوابی به مسئولان این باشگاه نداده است.

بردیف در بدو ورود به تهران و پس از مستقر شدن در هتل و جلسه اولیه با مسئولان باشگاه تراکتور، درخواست تماشای فیلم‌های بازی این تیم را کرده بود و فیلم‌ها در اختیار این سرمربی قرار گرفت.

نکته مهمی که این سرمربی به مسئولان باشگاه تراکتور اعلام کرده، این است که تیم دارای چه بازیکنانی است و آن‌ها چه‌طور می‌خواهند به جذب بازیکنان موردنیاز اقدام کنند.

او هم‌چنین مبلغ مالی خود را هم پیشنهاد داده و برای جواب دادن به مسئولان باشگاه تراکتور وقت گرفته که به کشورش برگردد و بعد از بررسی همه جوانب پاسخ نهایی خود را بدهد. این در شرایطی است که برخی از مسئولان باشگاه تراکتور مدعی هستند که مذاکرات با بردیف خوب پیش رفته و به زودی با این مربی قرارداد امضا می‌شود.