خودروهای پلاک ارس پروانه تردد خود را حضوری دریافت می کنند
خودروهای پلاک ارس پروانه تردد خود را حضوری دریافت می کنند

🔻خودروهای پلاک ارس پروانه تردد خود را حضوری دریافت می کنند 🔸️مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مالکان خودروهای ارس پلاک جهت صدور پروانه تمدید تردد خودروها و یا نقل و انتقال آن به مرکز امور خودرویی ارس مراجعه نمایند. 🔸️به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد […]

🔻خودروهای پلاک ارس پروانه تردد خود را حضوری دریافت می کنند

🔸️مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مالکان خودروهای ارس پلاک جهت صدور پروانه تمدید تردد خودروها و یا نقل و انتقال آن به مرکز امور خودرویی ارس مراجعه نمایند.

🔸️به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، بابک عبدل نژاد با اعلام این خبر گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه صدور پروانه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد ارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با مراجعه و حضور مالکان خودروها در مرکز امور خودرویی ارس انجام می شود و اشخاص می توانند با مراجعه به آن جهت تمدید پروانه اقدام نمایند.

🔸️عبدل نژاد افزود: علاوه بر صدور پروانه تردد خودروها، انجام مراحل نقل و انتقال خودروهای ارس پلاک و نیز تعویض پلاک خودروها نیز از ابتدای اردیبهشت ماه بصورت حضوری در این مرکز انجام می شود.

🔸️وی عنوان کرد: از ابتدای اسفندماه با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش مراجعات مردمی پروانه‌های تردد خودروهای پلاک ارس از اوایل اسفندماه تا ابتدای اردیبهشت ۹۹ بصورت مجازی و بدون محاسبه عوارض دیرکرد تمدید شد و نیازی به حضور مالکان خودروها نبود ولی از ابتدای اردیبهشت ماه با رعایت استانداردهای بهداشتی ابلاغ شده و اجرای کامل پروتکل بهداشتی این اقدامات بصورت حضوری انجام می شود.

🔸️او در ادامه خاطر نشان کرد: بدنبال ایجاد و پیاده سازی بستر مناسب الکترونیکی هستیم تا از چندماه آینده با راه اندازی سامانه مناسب تمامی این اقدامات بصورت مجازی از طریق درگاه الکترونیکی انجام شود.