خیال راحت تراکتور در دفاع راست
خیال راحت تراکتور در دفاع راست

🔴خیال راحت تراکتور در دفاع راست با جدایی بازیکنان سرباز، پرشورها نگران سمت راست خط دفاعی تیمشان بودند که به نظر می‌رسد دنیزلی با هوش بالای خود توانسته این ضعف تیمش را به بهترین شکل رفع کند. به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، به نظر می‌رسید سید احمد موسوی تنها دفاع […]

🔴خیال راحت تراکتور در دفاع راست

با جدایی بازیکنان سرباز، پرشورها نگران سمت راست خط دفاعی تیمشان بودند که به نظر می‌رسد دنیزلی با هوش بالای خود توانسته این ضعف تیمش را به بهترین شکل رفع کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، به نظر می‌رسید سید احمد موسوی تنها دفاع راست تیم در فصل جدید است؛ اما مصطفی دنیزلی در بازی تراکتور مقابل نود، سورپرایز ویژه‌ای برای هواداران داشت. او از «مهدی تیکدری» جوان که در تیم سابقش در پست وینگر راست بازی می‌کرد، در سمت راست خط دفاعی تیمش استفاده کرد.

این بازیکن ۲۳ ساله مقابل نود ارومیه عملکرد بسیار خوبی داشت، او با میل تهاجمی بالا به خوبی نفوذ کرده و باتوجه به تکنیک خوبش، بازیکنان مقابل را به راحتی دریبل می‌زد و پای ثابت حملات تراکتور بود.

باتوجه به سرعت بالا، تیکدری به موقع به خط دفاعی اضافه می‌شد و علی‌رغم جوانی، به بهترین شکل از عهده کار برآمد و توانست وظایف یک دفاع راست را به خوبی انجام داد.