در آلمان هرگز نباید وقت دکتر را فراموش کرد!
در آلمان هرگز نباید وقت دکتر را فراموش کرد!

در آلمان هرگز نباید وقت دکتر را فراموش کرد! 🔹از این پس بیمارانی که در آلمان از پزشکان وقت قبلی دریافت می‌کنند، باید حتماً و به هر وسیله ممکن خود را سر موعد به دکتر برسانند، چون در غیر این صورت مجبور خواهند بود خسارت بپردازند. 🔹به گزارش اعتمادآنلاین، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد با […]

در آلمان هرگز نباید وقت دکتر را فراموش کرد!

🔹از این پس بیمارانی که در آلمان از پزشکان وقت قبلی دریافت می‌کنند، باید حتماً و به هر وسیله ممکن خود را سر موعد به دکتر برسانند، چون در غیر این صورت مجبور خواهند بود خسارت بپردازند.

🔹به گزارش اعتمادآنلاین، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد با وجود آنکه پزشکان در این نقطه از جهان هم وقت چندماهه می‌دهند، اما در صورتی که به دلیل فراموشی سر زمان اعلام‌شده در مطب حاضر نشوید، شاید مجبور شوید تمام هزینه یک ویزیت را که می‌تواند حتی ۱۸۰ یورو باشد به عنوان جریمه پرداخت کنید.

🔹در ادامه این خبر که با استناد به گزارش یک مجله آلمانی تهیه شده آمده است، هرچند در بسیاری از کشورهای جهان بیمارانی وجود دارند که به راحتی موعد وقت قبلی خود را در مطب پزشکان فرموش می‌کنند، اما در صورتی که از این پس این اتفاق در آلمان رخ بدهد ممکن است فرد پیامی دریافت کند و از او خواسته شود تا ظرف مدت ۱۰ روز اقدام به پرداخت ویزیت کند و در صورت سر باز زدن از پرداخت هزینه باید پاسخگوی نهادهای ذی‌ربط باشد.