در عرصه ورزش نباید شاهد دخالت نگاه‌های سیاسی باشیم
در عرصه ورزش نباید شاهد دخالت نگاه‌های سیاسی باشیم

استاندار آذربایجان شرقی: در عرصه ورزش نباید شاهد دخالت نگاه‌های سیاسی باشیم تایسیز نیوز – استاندار آذربایجان شرقی گفت: نگاه تخصصی، کارشناسی و فنی و مهم‌تر از همه نگاه حرفه‌ای باید در انتخابات هیات‌های ورزشی حاکم باشد و نباید شاهد دخالت نگاه‌های سیاسی در این زمینه باشیم. مالک رحمتی در دیدار با اعضای سازمان بسیج […]

استاندار آذربایجان شرقی:

در عرصه ورزش نباید شاهد دخالت نگاه‌های سیاسی باشیم

 در عرصه ورزش نباید شاهد دخالت نگاه‌های سیاسی باشیم

تایسیز نیوز – استاندار آذربایجان شرقی گفت: نگاه تخصصی، کارشناسی و فنی و مهم‌تر از همه نگاه حرفه‌ای باید در انتخابات هیات‌های ورزشی حاکم باشد و نباید شاهد دخالت نگاه‌های سیاسی در این زمینه باشیم.

مالک رحمتی در دیدار با اعضای سازمان بسیج ورزشکاران تاکید کرد: ورزشکاران باید احساس کنند فعالیت‌های ورزشی آن‌ها بر پایه خود مردم شکل می‌گیرد و مجموعه ورزش و جوانان در این راستا وظیفه سیاست‌گذاری، بسترسازی و نظارت را بر عهده دارد.

وی افزود: تصدی‌گری فعالیت‌های ورزشی باید به تشکل‌های مردمی و تخصصی و در راس آن‌ها هیات‌های ورزشی واگذار شود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در ورزش دو هدف سلامت عمومی و الگودهی برای جوانان دارای اهمیت است که اولی با ورزش همگانی و دومی با ورزش قهرمانی محقق می‌شود.

رحمتی گفت: اگر بخواهیم جامعه سالم باشد و جوانان به دنبال الگوهای موفق و آینده روشن باشند، در کنار بسیاری از ساحت‌های دیگر، ساحت ورزش دارای اهمیت است و آنچه که به آن‌ها انگیزه خواهد داد ورزش قهرمانی است.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در سال‌های گذشته دارای مقام‌های ملی و بین‌المللی در رشته‌های ورزشی بوده است، افزود: ورزش همگانی و قهرمانی در جامعه برای ما دارای اهمیت است و هدف از این جلسه بررسی مشکلات و ارتقای جایگاه ورزش استان است.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با تاکید بر اینکه تحول در ورزش قابل سنجش است، اظهار کرد: مدیری که برنامه‌ای برای تحول ندارد نمی‌تواند در این دولت فعالیت کند و تمام مدیران باید برای حوزه کاری خود برنامه تحولی داشته باشند.