در ماه رمضان «هر خانواده، حامی یک خانواده نیازمند و آبرومند»
در ماه رمضان «هر خانواده، حامی یک خانواده نیازمند و آبرومند»

💠 در ماه رمضان «هر خانواده، حامی یک خانواده نیازمند و آبرومند» 🔸سردار محسن ایرانزاد دبیر ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت استان با اشاره به اهداف و اهمیت راه اندازی ستاد مدافعان سلامت استان، اظهار داشت: ظرفیت مردمی ایجاد شده در ستاد مردمی مدافعان حرم، باعث شد تا از آن برای ایجاد بستری مناسب در قالب […]

💠 در ماه رمضان «هر خانواده، حامی یک خانواده نیازمند و آبرومند»

🔸سردار محسن ایرانزاد دبیر ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت استان با اشاره به اهداف و اهمیت راه اندازی ستاد مدافعان سلامت استان، اظهار داشت: ظرفیت مردمی ایجاد شده در ستاد مردمی مدافعان حرم، باعث شد تا از آن برای ایجاد بستری مناسب در قالب ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت بهره ببریم، چنانچه نماینده محترم ولی فقیه در استان نیز ایجاد چنین سازوکاری را تایید و اعضای ستاد نیز تقاضا نمودند تا ایشان شخصا در راس مسایل حضور داشته باشند.
🔸وی افزود: با ساماندهی و گرد هم آوردن فعالین مساجد، هیات های حسینی و پایگاهها توانستیم یک هم پوشانی، تعامل و هم افزایی بین آنان ایجاد کنیم که بدین ترتیب از موازی کاری جلوگیری شد.
🔸ایرانزاد با بیان اینکه تبریز را به ۲۵ منطقه تقسیم بندی کرده و در هر کدام از محلات یک ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت راه اندازی کردیم، خاطر نشان کرد: برای مثال ستاد مارالان را به عهده کسانی که در آن منطقه ساکن و حضور فعال دارند واگذار کرده ایم، به این نحو روحانی محل، ریش سفیدان، پایگاههای مقاومت، خیرین و …. ، هیات امنایی را تشکیل داده اند و ستاد مرکزی نیز آنها را در بخشی از مسایل مانند تهیه اقلام و … همراهی می کند.
🔸وی با تاکید بر اینکه این طرح و برنامه را در تمام مناطق شهر تبریز، یعنی هم در جنوب تبریز و هم در شمال تبریز که عمدتا حاشیه نشین هستند، اجرایی کردیم، ابراز داشت: بوسیله این ستادها کسانی که عمدتا کارگران روزمرد هستند و کارهای ثابتی ندارند، شناسایی و به طریقی که آبرو و حیثیت خانواده ها حفظ شود به نام هیات و … اقلام مورد نیاز و مایحتاج عمومی توزیع می شود.
🔸دبیر ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت تصریح کرد: حمایت از اقشار کم برخوردار، بدون همراهی و همدلی و بهره مندی از ظرفیت عظیم و مردمی سپاه و بسیج امکان پذیر نیست.
🔸وی با ابراز امیدواری از تبدیل شدن این امر به یک سنت حسنه و فرهنگ اجتماعی، خاطر نشان کرد: اکثر مردم تبریز در قبال افراد آسیب دیده از کرونا، خود را متعهد به کمک رسانی و … می دانند که این امر بسیار قابل تحسین و قدردانی است.
🔸وی همچنین با اشاره به فعالیتهای این ستاد در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت:  طرحی برای ماه ضیافت الهی صورت گرفته است که هر خانواده، حامی یک خانواده نیازمند و آبرومند باشد که ان شاءالله  با استقبال مردمی از آن بتوان، ذره ای از مشکلات این عزیزان را تقلیل داد.
🔸ایرانزاد همچنین از مردم فهیم و نوع دوست و نیکوکار استان خواست تا همکاریهای خیرخواهانه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۶۶۹۶۹۸۷ و یا به شماره حساب ۰۳۶۰۶۶۲۰۰۸۰۰۶ واریز نمایند.