دستگیری متهم زورگیر به شیوه مسافرکشی در تبریز
دستگیری متهم زورگیر به شیوه مسافرکشی در تبریز

دستگیری متهم زورگیر به شیوه مسافرکشی در تبریز فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: فردی با هویت( ع – ن )که با شیوه مسافرکشی اقدام به اخاذی و زورگیری از شهروندان می کردتوسط ماموران کلانتری ۱۷ تبریز دستگیر شد.   فرهنگ نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: عصر روز جمعه […]

دستگیری متهم زورگیر به شیوه مسافرکشی در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: فردی با هویت( ع – ن )که با شیوه مسافرکشی اقدام به اخاذی و زورگیری از شهروندان می کردتوسط ماموران کلانتری ۱۷ تبریز دستگیر شد.

دستگیری متهم زورگیر به شیوه مسافرکشی در تبریز

فرهنگ نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: عصر روز جمعه راننده یک دستگاه خودرو ی پراید با نصب تابلوی تاکسی بروی خودرو به جهت سوار کردن یک شهروند خانم تبریزی در منطقه باغمیشه تبریز می کند که با توجه به حرکات غیرعادی در هنگام سوار کردن مسافر، راننده یک دستگاه خودرو دیگر به وی مشکوک شده و موضوع را به پلیس گزارش می کنند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران بلافاصله در محل حاضر و با همکاری مردم خودرو را متوقف و راننده را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال می دهند.

فرمانده انتظامی تبریز با بیان اینکه  این فرد با شیوه جدید و طراحی داخل خودرو ، اقدام به سرقت از افراد به عنوان مسافر می کرد، ادامه داد: متهم تاکنون به دو فقره زورگیری با این شیوه اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی در دست اجراست.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تصریح کرد: پلیس استان از همکاری مردم ولایت مدار تبریز در بحث دستگیری متهم موصوف تقدیر و تشکر می کند و به شهروندان دیگر توصیه می کند از سوار شدن به خودروهای مسافر کش شخصی خودداری کنند و اگر شکایتی  در این خصوص داشته باشند به کلانتری ۱۷ تبریز مراجعه کنند