دلیل عدم قهرمانی مس‌سونگون از زبان بی‌غم
دلیل عدم قهرمانی مس‌سونگون از زبان بی‌غم

دلیل عدم قهرمانی مس‌سونگون از زبان بی‌غم تایسیز نیوز/ آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان دلیل عدم تکرار قهرمانی این تیم در لیگ‌برتر فوتسال را تشریح کرد. حمید بی غم در گفت‌وگو با خبرنگار درباره برد تیمش مقابل گیتی‌ پسند اظهار کرد: تیم مس سونگون تیم بزرگی است، اما امسال بنا به دلایلی نتوانست […]

دلیل عدم قهرمانی مس‌سونگون از زبان بی‌غم

دلیل عدم قهرمانی مس‌سونگون از زبان بی‌غم

تایسیز نیوز/ آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان دلیل عدم تکرار قهرمانی این تیم در لیگ‌برتر فوتسال را تشریح کرد.

حمید بی غم در گفت‌وگو با خبرنگار درباره برد تیمش مقابل گیتی‌ پسند اظهار کرد: تیم مس سونگون تیم بزرگی است، اما امسال بنا به دلایلی نتوانست قهرمان شود. بالاخره این اتفاقات در تیم‌های مختلف جهان هم می‌افتد، همیشه نمی‌توان گفت بارسلونا قهرمان خواهد شد و ممکن است هر اتفاقی بیفتد. به تیم گیتی‌پسند بابت قهرمانی تبریک عرض می‌کنم و به کادرفنی قبلی و آقای تقی‌پور که واقعا زحمت کشیدند خسته نباشید می‌گویم. بازی روز گذشته فوق‌العاده بود، تیم ما از دقیقه اول بازی جنگید حتی عقب افتادیم و دوباره به بازی برگشتیم‌. با تمام وجود تلاش کردیم و سه امتیاز بازی را کسب کردیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و این نائب قهرمانی هم مبارکشان باشد.

سرمربی مس‌سونگون ورزقان در پاسخ به این پرسش که آیا گیتی‌پسند در این فصل خیلی قوی بود یا مس سونگون نسبت به سال گذشته ضعیف شده که نتوانست قهرمانی را تکرار کند؟ گفت: خب مس که ضعیف نشده و این موضوع دو دلیل دارد. اولاً گیتی پسند قرعه خیلی خوبی داشت و دلیل دوم اینکه مجموعه گیتی پسند عزمش را جذب کرد و تیم بی‌حاشیه‌ای درست کردند؛ بدون حاشیه بودن گیتی پسند باعث قهرمانی‌اش شد. گیتی پسند بی‌حاشیه بود و مس یکسری حواشی شد.

او در واکنش به اسماعیل تقی‌پور، سرمربی سابق مس‌سونگون ورزقان که گفته بود “دوست عزیزمان که سرمربی است به عنوان مربی دوم روی نیمکت مس‌سونگون حضور پیدا کرده است” اضافه کرد: ایشان هر صحبتی کرده خودش می‌داند. بنده به عنوان سرمربی آمدم و کارتم به عنوان سرمربی صادر شد. من به مردم آذربایجان بدهکارم. من اگه حمید بی غم شدم، به خاطر تیم مس‌سونگون و آذربایجان بوده است، این را بدون اغراق می‌گویم. هر جایی بتوانم کمک کنم کمک می‌کنم. چه به عنوان سرمربی چه به عنوان مربی دوم.

بی‌غم در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده با مس‌سونگون ادامه خواهد داد و برنامه اش برای فصل آتی چیست؟ گفت: مدیرعامل باشگاه تصمیم گیری می‌کند و امیدوارم هرکسی اینجا باشد، مس سونگون بهترین نتایج را کسب کند.