ده سوال فنی ڪه دنیزلی باید پاسخ دهد
ده سوال فنی ڪه دنیزلی باید پاسخ دهد

🔴ده سوال فنی ڪه دنیزلی باید پاسخ دهد شرایط این روزهای تراڪتور برخلاف اول فصل نامساعد است.روند تاڪتیڪی و تڪنیڪی این تیم افق روشنی را برای نیل به هدف قهرمانی ڪه خواسته باشگاه و هواداران پرشور این تیم است نشان نمی دهد و تعصب و جنگندگی و انگیره و تلاش برای برد در تیم دیده […]

🔴ده سوال فنی ڪه دنیزلی باید پاسخ دهد

شرایط این روزهای تراڪتور برخلاف اول فصل نامساعد است.روند تاڪتیڪی و تڪنیڪی این تیم افق روشنی را برای نیل به هدف قهرمانی ڪه خواسته باشگاه و هواداران پرشور این تیم است نشان نمی دهد و تعصب و جنگندگی و انگیره و تلاش برای برد در تیم دیده نمیشود!

🔻اما اینجا طرفداران عاشقی هستند ڪه به شدت از شرایط موجود ناراضی و ناراحت هستند طرفدارانی ڪه برایشان هیچ وقت مهم نبوده ڪه چه ڪسی بیاید و چه ڪسی مربی شود، هیچ وقت بخاطر حمایتشان چشمداشتی از ڪسی نداشتند و فقط میخواهند موفقیت تیم را ببینند.
وقتی نگاهی به شرایط تیم تراڪتور بیندازیم به موارد زیر میرسیم:

🔹ثروتمند ترین تیم لیگ(نه از بیت المال بلڪه سرمایه شخصی)
🔹تنها تیم دارای هواپیمای اختصاصی
🔹بیشترین دستمزد بازیڪنان
🔹بهترین اردوی خارجی
🔹بهترین ڪمپ و امڪانات تمرینی
🔹جلسه معارفه سرمربی
🔹قرارداد با بهترین برند جهانی لباس
🔹جشن رونمایی از پیراهن با حضور بانوان در این مراسم
🔹بیشترین درصد پرداخت قراراد به تیم
آزاد گذاشتن سرمربی در انتخاب بازیڪنان خارجی و جذب گزینه های مدنظر او
🔹بهترین حمایت از لحاظ طرفداری و رسانه ای چه در استادیوم چه در فضای مجازی

🔴اما چرا ناڪام؟

ما اینجا سوالاتی از آقای دنیزلی مربی با شخصیت تیم داریم ،چونڪه این سوالات همه در حوزه فنی هستند و مسئول فنی تیم آقای دنیزلی است.
آقای دنیزلی شما وقتی به عنوان سرمربی تراختور انتخاب شدید زمان ڪافی در نقل و انتقالات داشتید و برای همین از نقل و انتقالات سوالاتی منطقی داریم:

🔻۱٫ آیا شما با چند دهه سابقه سرمربی گری نمی دانستید بازی در لیگ پرفشار و جام حذفی فقط با دو مدافع وسط امڪان پذیر نیست؟
اگر یڪی از مدافعان مصدوم و یڪی محروم شود عملا دفاع وسطی نداریم!

🔻۲٫ مگر شما در انتخاب بازیڪنان خارجی آزاد و مختار نبودید؟ اگر فروچونه را جذب ڪردید چرا بازی نمیدهید؟ اول فصل شما با مصاحبه های ویدئویی اعلام ڪردید طرفدار نگران نباشد من فیلم بازی ۲۰۰۰نفر را دیده و با وسواس انتخاب میڪنم.
🔻۳٫ آیا سطح #فورچونه ڪه از بین چند هزار مهاجم انتخاب ڪرده اید پایین تر از آزادی است ڪه توان ڪنترل توپ و یڪ پاس ساده را ندارد!؟

🔻۴٫ آقای دنیزلی شما اول فصل گفتید من نتیجه ۴_۳ را بیشتر از نتیجه ۱بر صفر دوست دارم، مساوی ۴_۴ را بهتر از صفر_صفر میدانم، شما تاڪید ڪردید به بازی هجومی و زیبا
اما شما لیگ را با بازیهای دفاعی و تڪ مهاجم شروع ڪردید هرچند روزهای اول نتایج خوبی گرفتید،ولی طرفدار از سبڪ بازی راضی نبود، حال در بازی های اخیر نه از امتیاز خبر شد !نه بازی هجومی!

🔻 ۵٫ آقای دنیزلی در ۶هفته اول ڪه اسدی هافبڪ دفاعی بازی ڪرد هم در نمرات متریڪا رتبه یڪ را داشت هم تیم گل نمیخورد ،شما چرا اسدی را به دفاع و به نیمڪت منتقل ڪردید!؟

🔻۶٫ آقای دنیزلی شما مگر از لیگ ایران شناخت نداشتید؟ نمی دانستید تیم ها اتوبوسی دفاع میڪنند؟ نمی دانستید بازیڪن سانتر ڪن و سرزن نیاز هست؟

🔻۷٫ آقای دنیزلی شما نمی دانستید استفاده از تیڪدری ڪه تجربه بازی در لیگ را ندارد آن هم در پست غیر تخصصی جواب نخواهد داد، چرا به فڪر دفاع راست اختصاصی نبودید؟ تیڪدری بازیڪن خیلی خوبی است اما او یڪ وینگر نفوذ های خوبی دارد ولی در دفاع و سانتر تخصص ندارد.

🔻۸٫ آقای دنیزلی دلیل ۶تغییر در ترڪیب تیم آن هم در بازی حساس و حیثیتی مقابل استقلال چه بود؟ آیا اعتقادی به ثبات و هماهنگی دارید؟ در بازی استقلال بازیڪنانی برای اولین بار فیڪس شدند و ۶بازیڪن در پست غیرتخصصی بازی ڪرد!

🔻۹٫ آقای دنیزلی چرا فڪر میڪنید داشتن آنالیزور و ڪمڪ مربی برای شما اُفت دارد؟ بهترین مربی های دنیا مثل گواردیولا ، ڪلوپ ،مورینیو و… آنالیزور دارند اما شما بدون آنالیز سراغ حریفان میروید و این یعنی شڪست…

🔻۱۰٫ آقای دنیزلی شما ڪه مربی با فلسفه هجومی هستید، مقابل ضعیف ترین تیم لیگ چرا تڪ مهاجم بازی ڪردید؟ چرا تیم برای رسیدن به گل هجومی نشد ؟ و چرا فورچونه دقیقه ۸۶به بازی آمد؟

✅با تمام احترامی ڪه به آقای دنیزلی مربی محترم و پرافتخار داریم، اینها سوالاتی است ڪه تماما منطقی و فنی بوده و دنیزلی به عنوان مسئول فنی تیم باید پاسخگو باشد.