*دیدار اعضای هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی با شهردار تبریز*
*دیدار اعضای هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی با شهردار تبریز*

*دیدار اعضای هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی با شهردار تبریز* رييس هيات بسكتبال آذربایجان شرقی ضمن حضور در دفتر دكتر هوشيار شهردار كلانشهر تبريز در خصوص نحوه همكاری های دوجانبه بحث و گفتگو كردند. به گزارش روابط عمومی هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی، در این نشست موضوع همياری در اجرای طرح ورزش های محله ای و اجرای […]

*دیدار اعضای هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی با شهردار تبریز*

رييس هيات بسكتبال آذربایجان شرقی ضمن حضور در دفتر دكتر هوشيار شهردار كلانشهر تبريز در خصوص نحوه همكاری های دوجانبه بحث و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی، در این نشست موضوع همياری در اجرای طرح ورزش های محله ای و اجرای برنامه های بسكتبال خيابانی در نقاط مختلف شهر تبريز مطرح شد. این گزارش حاکی است، همچنین تجهيز يكی از ميادين رو باز به عنوان مركز بسكتبال خيابانی و مورد همفکری قرار گرفت. در این نشست صمیمی، رئیس هیئت بسکتبال استان از شهردار تبریز كمك و همياری این سازمان در خصوص برگزاری تورنمنت های كشوری و بين المللی را درخواست نمود که با موافقت شهردار همراه شد.

در بخش دیگری از این نشست گهرخانی از زحماتی كه آقای دكتر هوشيار در حمايت از تيم شهرداری تبريز و كسب مقام قهرمانی ليگ برتر فصل ٩٦-٩٧ و نيز همياری در برگزاری مسابقات بسكتبال سه نفره قهرمانی كشور تقدير و تشكر نمود. در اين جلسه مهندس شرفشاهي رييس دفتر فنی اداره كل ورزش و جوانان استان، مهندس حريرچی دبير هيات و نادر خازنی از بازيكنان حاضر در ليگ برتر كشور حضور داشتند.