دیدار جمعی از اعضای تیم رسانه ورزش با مدیرکل ورزش و جوانان استان
دیدار جمعی از اعضای تیم رسانه ورزش با مدیرکل ورزش و جوانان استان

جمعی از اعضای تیم رسانه ورزش با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی دیدار کردند. به گزارش تایسیز نیوز و به نقل از روابط عمومی رسانه ورزش تبریز، جمعی از اعضای موسسه رسانه ورزش تبریز عصر دوشنبه با حضور احمد مرادپور، محمود نصیرپور، محمدرضا ربانی، فرزاد آقایی، بابک صفری و مهدی آب بسته با حبیب […]

جمعی از اعضای تیم رسانه ورزش با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی دیدار کردند.

به گزارش تایسیز نیوز و به نقل از روابط عمومی رسانه ورزش تبریز، جمعی از اعضای موسسه رسانه ورزش تبریز عصر دوشنبه با حضور احمد مرادپور، محمود نصیرپور، محمدرضا ربانی، فرزاد آقایی، بابک صفری و مهدی آب بسته با حبیب ستوده نژاد دیدار کرده و طی آن با درخواست اعضای رسانه ورزش، وی عضو افتخاری این موسسه شد.

در این دیدار نصیرپور به عنوان مدیرعامل موسسه رسانه ورزش با اشاره به اهداف موسسه، عنوان کرد: ایجاد اتحاد، همدلی و فعالیت‌های منظم ورزشی اصحاب رسانه تبریز که به نوعی علاقه‌مند و دغدغه‌مند ورزش تبریز و استان آذربایجان شرقی هستند، از مهم‌ترین اهداف موسسه رسانه ورزش است.

مرادپور سرپرست تیم رسانه ورزش نیز با درخواست از مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار کرد: تعدادی از بانوان خبرنگار و عکاسان خبری در رشته های مختلف ورزشی تمایل به فعالیت دارند که این امر حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان را می طلبد.

ستوده نژاد با اعلام آمادگی این اداره‌کل در بسترسازی درخواست های مطرح شده، اذعان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان تمام تلاش خود را برای همکاری و تعامل نزدیک با اصحاب رسانه تبریز انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: امیدواریم اصحاب رسانه ورزش در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان باشند و در این راه برای پیشرفت و اعتلای ورزش و حوزه جوانان آذربایجان شرقی، انتقادات و پیشنهادات خود را انتقال دهند.

در این دیدار سیروس علیزاده مدیر روابط عمومی و همچنین حسن دباغی نژاد کارشناس ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی حضور داشتند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : بابک صفری