دیدار دوستانه تیم‌های بوکس آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی برگزار شد
دیدار دوستانه تیم‌های بوکس آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی برگزار شد

🔘 دیدار دوستانه تیم‌های بوکس آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی برگزار شد 💠 دیدار دوستانه‌ تیم‌های بوکس آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی در رده سنی نونهالان امروز برگزار شد. تیم‌های بوکس آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی در رده سنی نونهالان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های استعدادهای برتر بوکس کشور، امروز در سالن گنجویان شهر تبریز در دیداری دوستانه به مصاف هم […]

🔘 دیدار دوستانه تیم‌های بوکس آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی برگزار شد

💠 دیدار دوستانه‌ تیم‌های بوکس آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی در رده سنی نونهالان امروز برگزار شد.

تیم‌های بوکس آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی در رده سنی نونهالان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های استعدادهای برتر بوکس کشور، امروز در سالن گنجویان شهر تبریز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند.

دکتر مصطفی خانی رئیس هیئت بوکس استان آذربایجان‌شرقی، در خصوص برگزاری این دیدار دوستانه عنوان کرد: نتیجه این دیدار دوستانه برای هر دو تیم اهمیت خاصی نداشت و این دیدار در فضای کاملا دوستانه برگزار شد، به همین علت نتایج کلی این رقابت توسط هیات داوران و کادر اجرایی بررسی نشد.

وی ادامه داد: ما چند روز دیگر بازیکنان نونهالان را به مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور که به میزبانی شهر سقز برگزار می‌شود، اعزام می‌کنیم. امید داریم بوکسورهای کم سن و سال آذربایجان‌شرقی بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

رئیس هیئت بوکس استان آذربایجان‌شرقی، در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر اعضای هیئت بوکس استان انتخاب شدند و سعی بر این است با همدلی بتوانیم این رشته ورزشی را در عموم جامعه به نمایش بگذاریم و در سال‌های آتی، بوکسورهای قدرتمندی از این استان به ورزش کشور معرفی شوند.

گفتنی است مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور از ۳۱ مرداد ماه الی ۶ شهریور به میزبانی شهر سقز برگزار می‌شود و تیم بوکس نونهالان آذربایجان‌شرقی هم در این رقابت‌ها حضور می‌یابند