رئیس شورای شهر تبریز خبر داد: حمایت شورا و شهرداری تبریز از هیئت های ورزشی و ورزش‌ همگانی
رئیس شورای شهر تبریز خبر داد: حمایت شورا و شهرداری تبریز از هیئت های ورزشی و ورزش‌ همگانی

رئیس شورای شهر تبریز خبر داد:حمایت شورا و شهرداری تبریز از هیئت های ورزشی و ورزش‌ همگانی رئیس شورای شهر تبریز از حمایت شورا و شهرداری تبریز از هیئت های ورزشی و ورزش‌های همگانی خبر داد و گفت: در حمایت از هیئت های ورزشی و ورزش‌های همگانی همانطور که در بودجه نیز پیش‌بینی شده است، […]

رئیس شورای شهر تبریز خبر داد:
حمایت شورا و شهرداری تبریز از هیئت های ورزشی و ورزش‌ همگانی


رئیس شورای شهر تبریز از حمایت شورا و شهرداری تبریز از هیئت های ورزشی و ورزش‌های همگانی خبر داد و گفت: در حمایت از هیئت های ورزشی و ورزش‌های همگانی همانطور که در بودجه نیز پیش‌بینی شده است، طرح‌هایی داریم که پیگیری می‌کنیم.
شهرام دبیری در جلسه امروز شورای شهر تبریز با اشاره به حادثه اخیر در کارخانه ماشین سازی گفت: فوت دو نفر از کارکنان شرکت ماشین سازی را خدمت این مجموعه و خانواده‌هایشان تسلیت عرض می‌نمایم. ان‌شاءالله در شهرداری هم تمهیدات لازم برای پیشگیری از این کار صورت بگیرد.
وی گفت: از قائم مقام شهردار تبریز می‌خواهم در مورد سختی کار کارگران شهرداری که بدون در نظر گرفتن سنوات پرداخت می‌شود، لایحه‌ای برای شورا ارائه شود.
دبیری با اشاره به تداوم نهضت آسفالت در شهر تبریز گفت: در زمینه آسفالت شهری، اقدامات خوبی انجام گرفته و باید تلاش شود آسفالت ریزی معابر زمان‌بر نباشد و در کمترین زمان صورت بگیرد.
رئیس شورای شهر تبریز افزود: در مورد پروژه‌های عمرانی نیز خواهشمندیم با نهایت تلاش و سعی خود این پروژه‌ها را طبق برنامه ریزی به جلو ببریم، مردم هم از ما انتظار دارند و این مطالبه حق آنها است.
دبیری ادامه داد: شهرداری گزارش ماهانه خود را در مورد عملکرد خود و پیشرفت پروژه‌ها ارائه دهد، ما هم سعی می‌کنیم در قالب کمسیون عمران و دیگر اعضا، بازدیدهایی از این پروژه‌ها داشته باشیم.
او ابراز داشت: کسب رتبه برتر ادارات ورزش و جوانان کشور در سال ۹۷ را خدمت مدیرکل و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تبریک عرض کرده و امیدواریم که کسب این عنوان ادامه داشته باشد.
دبیری ادامه داد: در ارتباط با سالن‌های داخل شهر، مصوبه خوبی داشتیم که این افراد می‌توانند حتی در مکان‌های مسکونی به فعالیت خود ادامه دهند و سالانه یک مبلغ ناچیزی بدهند.
او گفت: شهرداری برای حمایت از نخبگان ورزشی و علمی برنامه‌ای تهیه کرده و در کمیسیون مربوطه در حال چکش‌کاری بوده و مراحل پایانی آن قرار دارد.
دبیری افزود: در حمایت از هیئت های ورزشی و ورزش‌های همگانی همانطور که در بودجه نیز پیش‌بینی شده است، طرح‌هایی داریم که پیگیری می‌کنیم.
او در خصوص کرایه تاکسی ها در شهر تبریز نیز گفت: در بحث کرایه تاکسی ها، باید به سمت هوشمندسازی و تاکسیمتر برویم و از شهرداری می خواهیم این موضوع را پیگیری کند.

https://telegram.me/hamshahriazarbayjansharghi