رئیس کانون وکلای آذربایجان شرقی:پیگیر بازداشت وکلای تبریزی هستیم
رئیس کانون وکلای آذربایجان شرقی:پیگیر بازداشت وکلای تبریزی هستیم

🔹️رئیس کانون وکلای آذربایجان شرقی:پیگیر بازداشت وکلای تبریزی هستیم ◽️رئیس کانون وکلای آذربایجان شرقی در خصوص بازداشت تعدادی از وکلای عضو این کانون در تبریز گفت: پیگیر وضعیت همکاران مان هستیم. ◽️حسن پاشازاده گفت: تعدادی از همکاران مان در جریان وقایع اخیر به دلایلی مختلف توسط برخی نهادها بازداشت شده اند که از روز اول […]

🔹️رئیس کانون وکلای آذربایجان شرقی:پیگیر بازداشت وکلای تبریزی هستیم

◽️رئیس کانون وکلای آذربایجان شرقی در خصوص بازداشت تعدادی از وکلای عضو این کانون در تبریز گفت: پیگیر وضعیت همکاران مان هستیم.

◽️حسن پاشازاده گفت: تعدادی از همکاران مان در جریان وقایع اخیر به دلایلی مختلف توسط برخی نهادها بازداشت شده اند که از روز اول پیگیر وضعیت شان هستیم.

◽️وی ادامه داد: خانواده این وکلا نیز در جریان پیگیری‌هایمان قرار دارند و امیدواریم به زودی موضوع حل شود و این همکاران آزاد شوند.

◽️پاشازاده اضافه کرد: اتهام هر یک از همکاران مان متفاوت است ولی از نخستین لحظاتی که از این موضوع باخبر شدیم پیگیری هایمان را آغاز کردیم.

◽️این گزارش حاکی است؛ سینا یوسفی، قاسم بعدی و امیر مهدی پور از وکلای تبریز و عضو کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای آذربایجان شرقی طی روزهای گذشته بازداشت شده اند.