راهکار فولاد غرب برای مدیریت اسکان زلزله زدگان شهرستان خوی
راهکار فولاد غرب برای مدیریت اسکان زلزله زدگان شهرستان خوی

راهکار فولاد غرب برای مدیریت اسکان زلزله زدگان شهرستان خوی: تامین اسکان سریع و ایمن زلزله زدگان با سازه های سبک فولادی پایداری بنا در برابر لرزه تا ۸ درجه در مقیاس ریشتر. مدیرعامل گروه صنعتی فولاد غرب از آمادگی این مجموعه برای تامین سریع اسکان زلزله زدگان با استفاده از سازه های سبک فولادی […]

راهکار فولاد غرب برای مدیریت اسکان زلزله زدگان شهرستان خوی:

تامین اسکان سریع و ایمن زلزله زدگان با سازه های سبک فولادی

پایداری بنا در برابر لرزه تا ۸ درجه در مقیاس ریشتر. مدیرعامل گروه صنعتی فولاد غرب از آمادگی این مجموعه برای تامین سریع اسکان زلزله زدگان با استفاده از سازه های سبک فولادی (ال_ اس-اف) خبر داد.

محمدرضا حسن پور عصر دیروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر رسالت این مجموعه در قبال تامین مسکن آسیب دیدگان زلزله خوی افزود: این سازه ها بصورت پیش ساخته در محل کارخانه ساخته شده و در اسرع وقت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

حسن پور قابلیت مونتاژ سریع در محل پروژه و عدم نیاز به شرایط جوی مساعد در هنگام نصب را از دیگر مزایای استفاده از این سازه ها عنوان کرد و گفت: این سازه صرفا با یک دریل شارژی و در هر شرایط اقلیمی قابلیت اجرا دارند.

این فعال حوزه صنعت به تایید اصالت و دقت این سازه ها برابر مباحث ۶ و ۱۱ مقررات ملی ساختمان اشاره کرد و گفت: برابر نتایج بررسی های علمی بین الملل، این سازه ها بدلیل وزن سبک، طراحی و مونتاژ اصولی قابلیت ماندگاری در برابر زلزله تا ۸ درجه در مقیاس ریشتر را دارند.

محمد رضا حسن پور مدیریت بحران اسکان نیمه موقت و دائم آسیب دیدگان مناطق آسیب‌دیده از بلایای طبیعی با توجه به سرعت احداث و هزینه پایین، را از جمله موارد مورد استفاده سازه های سبک فولادی عنوان کرد و یادآور شد: برای تامین این مهم فارغ از منافع اقتصادی آمادگی کامل داریم.

شایان ذکر است گروه صنعتی نوردکاران فولاد غرب با شناخت نیاز بازار به ساخت و سازهای ایمن، سریع و اقتصادی اقدام به راه اندازی اولین و تنهاترین واحد تولید کننده سازه های شمالغرب کشور با نشان تجاری “تکنواو” کرده است.  (Light Steel Frame) سبک فولادی  این واحد تولید با بهره گیری از آخرین ورژن دستگاه فریم کد موجود در جهان و به همت نیروهای نخبه دانشگاهی ظرفیت ساخت و بسته بندی ۶۰۰۰ تن انواع پروفیل را در سال دارد.

انعطاف پذیری، دوام بالا، وزن سبک،مقاومت در برابر آتش،تنوع در مصالح نما،سرعت اجرا،انعطاف در طراحی،سهولت نصب،عایق سازی بهتر،کاهش هزینه ها،ایمنی در کارگاه و در مراحل ساخت از جمله مزایای استفاده از این نوع سیستم ساخت و ساز می باشد.