راه اندازی مجدد مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه
راه اندازی مجدد مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

در راستای مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (BMS اتوبوسرانی) صورت گرفت راه اندازی مجدد مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه   مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با تامین نیروی انسانی مورد نیاز و بروزرسانی تجهیزات مجددا” راه اندازی و آغاز بکار نمود. به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی […]

در راستای مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (BMS اتوبوسرانی) صورت گرفت

راه اندازی مجدد مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

 

مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با تامین نیروی انسانی مورد نیاز و بروزرسانی تجهیزات مجددا” راه اندازی و آغاز بکار نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ایمان غنی زاده سرپرست این شرکت با اعلام این خبر افزود: به همت مدیریت حراست شرکت و  همچنین واحد فناوری ، مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با تامین نیروی انسانی مورد نیاز و بروزرسانی تجهیزات مجددا” راه اندازی و آغاز بکار نمود.
وی در ادامه افزود: راه اندازی مجدد این مرکز نقش موثری در مدیریت و نظارت بر پایانه ها و  فعالیت ناوگان اتوبوسرانی خواهد داشت و کنترل پایانه های چهارگانه اتوبوسرانی،اعمال قانون در خصوص خودروهای پارک شده در پایانه ها و ایستگاههای شرکت که با همکاری پلیس راهور صورت خواهد گرفت از جمله مهمترین اهداف این مرکز می باشد.
غنی زاده همچنین تصریح کرد: با آغاز بکار این مرکز قطعا” شاهد مدیریت هوشمند ناوگان و در نتیجه  افزایش کیفیت خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به همشهریان و مسافرین عزیز و همچنین مدیریت هزینه در سفر خواهیم بود .،