رسیدگی ریاست جهاد کشاورزی استان به مشکلات ۱۷ نفر از شهروندان
رسیدگی ریاست جهاد کشاورزی استان به مشکلات ۱۷ نفر از شهروندان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مشکلات ۱۷ نفر رسیدگی کرد رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در ادامه دیدارهای هفتگی و ملاقات های مردمی خود، به مشکلات ۱۷ نفر از مراجعین کشاورزی در محل حوزه ریاست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی رسیدگی کرد. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی […]

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مشکلات ۱۷ نفر رسیدگی کرد
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مشکلات 17 نفر رسیدگی کرد
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در ادامه دیدارهای هفتگی و ملاقات های مردمی خود، به مشکلات ۱۷ نفر از مراجعین کشاورزی در محل حوزه ریاست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی رسیدگی کرد.
به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، اکبر فتحی در این ملاقات به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان به صورت چهره به چهره با اقشار مختلف مردم ملاقات و ضمن بررسی مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان، دستورهای لازم را برای حل این مشکلات صادر کرد.
لازم به ذکر است در این نشست که با حضور داداش نصیری، مدیر امور اراضی سازمان و حسن ایمانی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انجام گرفت به مشکلات و مسائل مراجعین رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.