رژیم جعلی صهیونیستی به سیم آخر زده است
رژیم جعلی صهیونیستی به سیم آخر زده است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی: رژیم جعلی صهیونیستی به سیم آخر زده است تایسیز نیوز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی به سیم آخر زده است. محمدحسین فرهنگی گفت: مقامات […]

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

رژیم جعلی صهیونیستی به سیم آخر زده است

رژیم جعلی صهیونیستی به سیم آخر زده است

تایسیز نیوز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی به سیم آخر زده است.

محمدحسین فرهنگی گفت: مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی به این حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی پاسخ قاطعی خواهند داد. 

وی تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیستی اقدامات نامتعارف بین‌المللی و خارج از عرف انجام داده و به هیچ یک از اصول انسانی از مقررات پایبند نیست و در این راستا نیز به سفارت ایران در دمشق حمله کرده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به حمایت همه جانبه ایالات متحده آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی از جنایت‌های اسراییل علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، مراکز درمانی، مدارس، مساجد، اردوگاه‌ها و پناهگاه‌ها حمایت همه‌جانبه‌ای دارند و دست به نسل‌کشی مردم فلسطین زده‌اند و این رژیم را مجهز به سلاح‌های ممنوعه جنگی می‌کنند.