زنوزی: تراکتور سال آینده، برتر از تیم امسال خواهد بود
زنوزی: تراکتور سال آینده، برتر از تیم امسال خواهد بود

زنوزی: تراکتور سال آینده، برتر از تیم امسال خواهد بود تایسیز نیوز- مالک باشگاه تراکتور تبریز با بیان اینکه برای تقویت تیم در سال آینده تلاش خواهیم کرد، گفت: با برنامه هایی که داریم تیم فوتبال تراکتور سال آینده، برتر از تراکتور امسال خواهد بود. به گزارش تایسیز نیوز، محمدرضا زنوزی روز یکشنبه در جمع […]

زنوزی: تراکتور سال آینده، برتر از تیم امسال خواهد بود

تایسیز نیوز- مالک باشگاه تراکتور تبریز با بیان اینکه برای تقویت تیم در سال آینده تلاش خواهیم کرد، گفت: با برنامه هایی که داریم تیم فوتبال تراکتور سال آینده، برتر از تراکتور امسال خواهد بود.

به گزارش تایسیز نیوز، محمدرضا زنوزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران و هواداران تیم تراکتور و مجلس عزای همسرش اظهار کرد: امسال چند امتیازی از دست دادیم که نباید از دست می دادیم ولی به هر حال برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم.

وی افزود: لیگ جاری را هم با امتیاز خوبی به پایان می بریم و سال آینده تیم بهتری خواهیم داشت.

زنوزی خاطرنشان کرد: با قراردادهای طولانی مدت که با بازیکنان داریم برای ساختن تیم بهتر و قوی تر زمینه را مهیا کردیم البته اکنون نیز در مجموع تراکتور نتیجه خوبی گرفته که سهم هواداران در این نتایج بسیار بالاست.

تمام بازی های تراکتور در خانه رایگان می شود

مالک باشگاه تراکتور تبریز با اشاره به رایگان شدن بازی آخر تراکتور در تبریز مقابل تیم هوادار تهران، اظهار کرد: تا آخر فصل نیز تمام بازی های تراکتور در خانه رایگان می شود.

زنوزی ابراز امیدواری کرد که با همدلی که در کادر تیم تراکتورسازی و همین طور بازیکنان وجود دارد با مدد هواداران بازی های باقی مانده را هم با موفقیت به پایان خواهیم رساند.

وی مجدد تاکید کرد: سال آینده سرمایه گذاری بهتری برای تیم انجام می دهیم و بودجه بیشتری را اختصاص خواهیم داد.

به گزارش تایسیز نیوز، تیم فوتبال تراکتور تبریز با ۳۵ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و در آخرین بازی خود توانست ۴ بر ۲ تیم هوادار تهران را با شکست بدرقه کند.

تراکتور از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در آخرین بازی سال خود میهمان تیم شمس آذر قزوین است.