سرمایه گذاران تبریزی سرمایه معنوی شهر 
سرمایه گذاران تبریزی سرمایه معنوی شهر 

سرمایه گذاران تبریزی سرمایه معنوی شهر  مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز گفت: رویکرد صحیح و حمایت از بحث سرمایه گذاری حق مردم و شهر تبریز است. به گزارش تایسیز نیوز، رضا خلیلی در دیدار و تجلیل از سرمایه‌گذار مجتمع الماس آذربایجان اظهار داشت: تلاش‌ همه در زمینه افزایش سرمایه گذاری، […]

سرمایه گذاران تبریزی سرمایه معنوی شهر 

تکالیف راهبردی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ از نگاه شهردار تبریز

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز گفت: رویکرد صحیح و حمایت از بحث سرمایه گذاری حق مردم و شهر تبریز است.

به گزارش تایسیز نیوز، رضا خلیلی در دیدار و تجلیل از سرمایه‌گذار مجتمع الماس آذربایجان اظهار داشت: تلاش‌ همه در زمینه افزایش سرمایه گذاری، توسعه شهر و رفاه شهروندان ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: وظیفه داریم در حد وسع  و قدرت مان بخشی از کار را پیش ببریم و برای فردای شهر با برنامه ریزی بهتر گام برداریم. خلیلی تاکید کرد: در این راه تنها همکاری و همدلی همگانی شهروندان نیاز است که ما را در پیشبرد طرح های توسعه ای و پیشرفت کهن شهر تبریز یاری رسانند.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز گفت: هرچند برخی مشکلات وجود دارد، ولی به حق باید بگوییم در کنار آن شیرینی هایی هم وجود دارد که عبور از مشکلات را شیرین تر می کند.

رضا خلیلی تصریح کرد: سرمایه گذاران تبریزی سرمایه های معنوی شهر محسوب می شوند که هر کدام در حد توان در پیشبرد برنامه های توسعه این شهر تلاش کرده و افتخاری برای استان و کشور محسوب می شوند. 

در این دیدار حسین صادقی سرمایه گذار مجتمع الماس شرق آذربایجان با اشاره به اینکه در حال ساخت بزرگترین مجتمع گردشگری تفریحی در شمال‌غرب کشور هستیم افزود: فاز اول این مجموعه با احداث رستوران مجلل تکمیل و این مجموعه گردشگری امکاناتی چون تالار چند منظوره مراسمات، باغ عروس، سالن همایش های دوهزار نفری بین المللی، شهربازی سرپوشیده، هتل، متل، گلخانه، سالن نمایشگاه دائمی صنایع دستی، نمایشگاه خودروهای لوکس، مرکز خرید با امکانات جیم و اسپا، و کافی شاپ را در زیربنایی بیش از ۶۵ هزار متر مربع در خود جای خواهد داد.