سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فردا تراکتوری سریع تر و موقعیت ساز تر خواهید دید
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فردا تراکتوری سریع تر و موقعیت ساز تر خواهید دید

🔴سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فردا تراکتوری سریع تر و موقعیت ساز تر خواهید دید به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مصطفی دنیزلی در نشست خبری قبل از بازی با گل گهر سیرجان اظهار کرد: فردا با تیمی بازی داریم که در لیگ امسال مغلوب نشده است، به طبع چنین بازی […]

🔴سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فردا تراکتوری سریع تر و موقعیت ساز تر خواهید دید

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مصطفی دنیزلی در نشست خبری قبل از بازی با گل گهر سیرجان اظهار کرد: فردا با تیمی بازی داریم که در لیگ امسال مغلوب نشده است، به طبع چنین بازی برای ما و گل گهر بسیار مهم است.

وی ادامه داد: سه بازی انجام داده‌ایم که تنها یکی از آن‌ها داخل خانه بود و به پنج امتیاز رسیده‌ایم، در حالی که سال گذشته از این تعداد بازی تنها دو امتیاز کسب کرده بودیم. اکنون یک دهم بازی‌های لیگ برتر را انجام داده‌ایم و طی روزهای آتی تراکم بازی‌هایمان بسیار زیاد است؛ به طوری که بازی‌های جام حذفی شروع می‌شود و سپس اردوی تیم ملی را در پیش داریم، در ادامه دو بازی پیاپی خارج از خانه و بازی داخل خانه داریم و مسابقات فشرده‌ای در انتظارمان است. با این وجود تمامی بازی‌ها برای ما از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

سرمربی تراکتور با اشاره به بازی هفته گذشته مقابل ذوب آهن، بیان کرد: بازی با ذوب آهن نمایش پایین‌تری نسبت به کیفت خودمان داشتیم، ولی هواداران راحت باشند، ما همچنان در کورس خواهیم بود. اردوی تیم ملی به تیم‌هایی که بازیکنان زیاد در اردو دارند، لطمه وارد می‌کند.

دنیزلی با اشاره به احتمال محرومیت هواداران تراکتور از بازی مقابل گل گهر، گفت: مقابل پرسپولیس هواداران ما فوق العاده بودند و نتیجه باب میل هواداران بود. الان که هواداران ما بخشیده شدند از آنان خواهش می‌کنم که کنار تیمشان باشند. گاه امکان دارد بازیکن و یا داور دچار اشتباه شوند که این موضوعات طبیعی است. هواداران صبور بوده و کنارمان حضور داشته باشند؛ بقیه مسائل را ما حل می‌کنیم.

وی در خصوص مصدومان تیمش، بیان کرد: مازولا تنها مصدوم تراکتور است و این بازیکن پس از دو هفته به طور کامل آماده می‌شود. او در یکی از تمرینات ما مصدوم شد، سپس در بازی مقابل مسجد سلیمان هم که به عنوان یار ذخیره به میدان آمد، مصدومیت خفیفش تشدید شد و این مصدومیت در تاندون پشت زانوست که مصدومیت سختی به شمار می‌رود. سال گذشته یکی از بازیکنانم به خاطر مصدومیت از همین ناحیه نتوانست شش ماه بازی کند و به همین دلیل مازولا را برای طی روند درمانش به کشور ترکیه و اکیپی که پیش از این در فنرباغچه با من کار کرده‌اند، فرستاده‌ام؛ البته روند درمانی این بازیکن را می‌توانستیم در ایران هم طی کنیم، ولی مازولا را به ترکیه فرستادم تا سریع‌تر آماده شود.

دنیزلی ادامه داد: چنین موضوعاتی طبیعی بوده و در ترکیه نیز بازیکنان برای بهبود وضعیتشان به آلمان می‌روند؛ دقایقی قبل با پزشک مازولا صحبت کردم و امروز صبح آخرین «ام آر آی» این بازیکن ثبت شده که وضعیت خوبی دارد و پایان هفته آتی برای شرکت در تمرینات به ایران بر می‌گردد.

سرمربی تراکتور در خصوص وضعیت تیمش در فاز تهاجمی، بیان کرد: بعضی اوقات ما مشکلاتی در خط حمله داریم؛ درست نیست سه بازی اول فصل گذشته را با سه بازی امسال مقایسه کنیم. ما در بازی مقابل مسجد سلیمان با شرایط خسته کننده‌ای به مسجد سلیمان سفر کردیم، سپس بازی خانگی مقابل قهرمان سه فصل اخیر بازی کردیم و ذوب آهن نیز همواره از تیم‌های مدعی لیگ برتر است؛ به عبارت دیگر نتایج ما مقابل این تیم‌ها قابل توجیه است و مطمئناً مشکلات تیم در زمینه گلزنی را رفع خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد هماهنگی میان کوین فورچونه و سایر بازیکنان سه هفته زمان کافی نبوده و در طول زمان مشکل گلزنی تیم رفع خواهد شد؛ بازی قبل نیز بازیکنان خط هافبک به مهاجمان تیم چندان کمک نکردند که با تمریناتمان کیفیت بازیکنان خط میانی و مهاجمان را افزایش خواهیم داد.

دنیزلی گفت: امکان دارد برای هر مسابقه تغییرات تاکتیکی داشته باشیم؛ می‌دانیم که گل گهر تیم تدافعی خوبی است و در سه بازی گذشته نباخته که این موضوع مهم هست؛ اما ما هم با حضور هوادارانمان نمایش بهتری خواهیم داشت. این موضوع را نباید فراموش کنیم که شروع یک بازی مهم است ولی نحوه‌ی به پایان رساندن آن مهمتر هست. فردا تیم سریع‌تر از نظر ریتم بازی و موقعیت‌ سازتر خواهیم داشت.

وی در رابطه با شناختش از بگوویچ، بیان کرد: این سرمربی به خوبی از داشته‌های تیمش استفاده می‌کند. طی سه بازی گذشته شاهد هستیم که هیچ یک از تیم‌ها به راحتی برنده بازی‌ها نمی‌شوند و حتی تیم صدرنشین هم به سختی سه امتیاز را کسب می‌کند و تصویر لیگ برتر در آینده دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. معتقدم تا زمانی که ما کیفیت خوبی داریم، مهم نیست رقیب ما چگونه بازی می‌کند.