سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز به هواداران تراکتور
سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز به هواداران تراکتور

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز به هواداران تراکتور تایسیز نیوز – شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه برای سهولت تماشاگران مسابقه تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک حضور در ورزشگاه اتوبوس در نظر گرفته است. ۲ تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار […]

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز به هواداران تراکتور

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز به هواداران تراکتور

تایسیز نیوز – شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه برای سهولت تماشاگران مسابقه تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک حضور در ورزشگاه اتوبوس در نظر گرفته است.

۲ تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

به گزارش تایسیز نیوز، محمد حسین زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور – آلومینیوم اراک از دیدارهای هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و ضرورت سرویس دهی به تماشاگران پرشور و فهیم تبریزی، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران این مسابقه جهت مراجعه به ورزشگاه یادگارامام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه خواهد نمود.

وی افزود: نقاط مختلفی درسطح شهر به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) در نظر گرفته شده است که شامل چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) می باشد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، حسین زاده گفت: تماشاگران محترم می توانند از ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه از طریق مبادی فوق از اتوبوس‌های شرکت واحد جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) استفاده نمایند.