سعید الهویی:تیم تراکتور شرایط خیلی خوبی پیدا کرده است
سعید الهویی:تیم تراکتور شرایط خیلی خوبی پیدا کرده است

سعید الهویی مربی گل‌گهر:تیم تراکتور شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و مدل فوتبال جذابی بازی می‌کرد و قبل از بازی هم صحبت کردیم. تیم خیلی جذاب‌تری شده و در چندبازی اخیرش هم نشان داد که کیفیت فنی‌اش بالا رفته است. برای تیم تراکتور خوشحالیم، چون می‌دانیم که عشق اول مردم آذربایجان و شهرهای تورک‌زبان است. […]

سعید الهویی مربی گل‌گهر:تیم تراکتور شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و مدل فوتبال جذابی بازی می‌کرد و قبل از بازی هم صحبت کردیم.

تیم خیلی جذاب‌تری شده و در چندبازی اخیرش هم نشان داد که کیفیت فنی‌اش بالا رفته است. برای تیم تراکتور خوشحالیم، چون می‌دانیم که عشق اول مردم آذربایجان و شهرهای تورک‌زبان است.

امیدواریم که روند رشد این تیم ادامه داشته باشد.نتیجه مساوی برابر تراکتور در تبریز، آن‌هم این تراکتوری که ما تحلیل می‌کنیم، نتیجه خوبی است، اما از لحاظ فنی ما موقعیت کافی برای پیروزی ایجاد کردیم و روی اشتباهات ساده‌ای گل خوردیم.

طبیعتا هر تیمی با هوادارانش بهتر است اما به هر حال بازی در استادیوم خانگی و فضا و جوی که در آن قرار گرفته‌ایم و شرایط آب‌وهوا هم تأثیرگذار است.

ما هم مثل شما هنوز خاطره حضور ۸۰هزار هوادار در بازی تراکتور و النصر را فراموش نکردیم که تا دقیقه آخر ایستاده بودند و تیم را تشوق می‌کردند.

مطمئنا تأثیرگذار هستند اما به هر حال بازی کردن در تبریز برابر تراکتور سخت است، به‌خصوص که این تیم کیفیت خیلی خوبی از خودش نشان می‌دهد و برای هوادارانش جای امیدواری دارد.