سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید
سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید

سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید تایسیز نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در آستانه عید نوروز و با هدف ارایه خدمات به مسافران نوروزی، سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان به بهره‌برداری رسید. «اورجعلی علیزاده»، روز دوشنبه در گفت و گو با […]

سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید

تایسیز نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در آستانه عید نوروز و با هدف ارایه خدمات به مسافران نوروزی، سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان به بهره‌برداری رسید.

«اورجعلی علیزاده»، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: با بهره برداری از این مجتمع ها، تعداد مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی فعال در آذربایجان شرقی به ۵۶ مورد رسید.

وی با بیان اینکه این مجتمع ها در جاده تبریز – خواجه، جاده قدیم تبریز – بستان آباد و کنارگذر شهید باکری به بهره برداری رسیدند، اظهار کرد: هزینه ساخت این مجتمع ها یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: برای ساخت این مجتمع ها ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پرداخت شده است.

علیزاده، ادامه داد: با بهره برداری از این مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی برای ۵۵ نفر به طور مستقیم و برای ۱۰۰ نفر نیز به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی یادآور شد: مجتمع خدمات رفاهی بین راهی جاده تبریز – خواجه در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۳۵ مترمربع و با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، مجتمع جاده قدیم تبریز – بستان آباد در زمینی به مساحت پنج هزار و ۹۶۴ مترمربع با زیربنای یکهزار مترمربع و مجتمع کنارگذر شهید باکری در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با زیربنای یک هزار مترمربع احداث شده است.

علیزاده، با اشاره به صدور مجوز ساخت ۱۷ مجتمع جدید در آذربایجان شرقی، افزود: در سال آینده نیز ۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی برای ایجاد رفاه و آسایش رانندگان و مسافران در سطح استان به بهره برداری می رسد.