سینمای ایران به زمان طلایی «اطیاب‌تایم» رسیده است
سینمای ایران به زمان طلایی «اطیاب‌تایم» رسیده است

🔘 «بیرو» فقط ۴تماشاگر ⬅️ سینمای ایران به زمان طلایی «اطیاب‌تایم» رسیده است 🔺کسی انتظار معجزه از «بیرو» هم نداشت و تقریبا این فیلم در هر زمان دیگری هم که اکران می‌شد، نمی‌توانست تماشاگر زیادی داشته باشد، اما از کسانی که این فیلم را با هدف رونق بخشیدن به اکران راهی پرده کرده‌اند باید پرسید […]

🔘 «بیرو» فقط ۴تماشاگر

⬅️ سینمای ایران به زمان طلایی «اطیاب‌تایم» رسیده است

🔺کسی انتظار معجزه از «بیرو» هم نداشت و تقریبا این فیلم در هر زمان دیگری هم که اکران می‌شد، نمی‌توانست تماشاگر زیادی داشته باشد، اما از کسانی که این فیلم را با هدف رونق بخشیدن به اکران راهی پرده کرده‌اند باید پرسید با چه حساب و کتابی چنین انتخابی کرده‌اند؟   

🔺انیمیشن «لوپتو» که از روز چهارشنبه روی پرده آمد، با فروش ۱۰هزار و۵۶۱ بلیت در ۶۸۹سانس به‌طور متوسط در هر سانس ۱۵.۳۲نفر تماشاگر داشته است. «لوپتو» از این ۳ فیلم موفق‌ترینشان بوده و شاید در روزهای آتی فروشش بیشتر هم شود.   

🔺مدیر سینماهای آستارا و قلهک: وقتی فیلمی خوب باشد، می‌تواند مخاطب خود را پیدا کند؛ یعنی فیلمی باید اکران شود که سلایق مختلف جامعه بتواند علاقه‌مندی‌های خود را در آن پیدا کند.