شرکت پتروشیمی تبریز با رویکرد استراتژی توسعه ای
شرکت پتروشیمی تبریز با رویکرد استراتژی توسعه ای

🔷شرکت پتروشیمی تبریز با رویکرد استراتژی توسعه ای 🔹تحول و دگرگونی در صنعت نفت رشد اقتصادی کشور را رونق می بخشد و پایه های ترقی و پیشرفت را مستحکم می نماید.پتروشیمی تبریز در طی چند سال اخیر عملکرد خود را بر پایه توسعه بنا نهاده و به نتایج بسیار مثبتی نیز دست یافته است. 🔹طرحهای […]

🔷شرکت پتروشیمی تبریز با رویکرد استراتژی توسعه ای

🔹تحول و دگرگونی در صنعت نفت رشد اقتصادی کشور را رونق می بخشد و پایه های ترقی و پیشرفت را مستحکم می نماید.پتروشیمی تبریز در طی چند سال اخیر عملکرد خود را بر پایه توسعه بنا نهاده و به نتایج بسیار مثبتی نیز دست یافته است.

🔹طرحهای عظیم و موثری همچون پلی­اتیلن سنگین با ظرفیت ۳۱۰ هزار تن با تکنولوژی دوغابی، احداث واحد پلی پروپیلن، انتقال پساب از تصفيه خانه مركزي شهر تبريز به مجتمع پتروشيمي تبريز، احداث اتیل بنزن و استایرن مونومر، پالت سازی، مخزن گاز مایع و…به پشتوانه  استقلال، ظرفیت و مشروعیت کافی پتروشیمی تبریز برای تعقیب اهداف توسعه ای  اجرا گردیده است.

🔹با تلاشهای شبانه روزی همکاران دست اندرکار پروژه احداث واحد پلی پروپیلن، از اوایل آبان ماه واحد پلی پروپیلن پیش راه اندازی خواهد شد و سبد محصولات پتروشیمی تبریز را تنوع خواهد بخشید فلذا چهره جدیدی در لیست محصولات شرکت جای خواهد گرفت.