شش میلیارد تومان بخاطر تراکتور ضرر کردم
شش میلیارد تومان بخاطر تراکتور ضرر کردم

شش میلیارد تومان بخاطر تراکتور ضرر کردم رسول خطیبی در نشست خبری با اصحاب رسانه گقت:برای من فوتبال آذربایجان از همه چیز مهمتر است و همیشه برای اعتلای نام آن کوشیده ام مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان رسول خطیبی بعد از تقدیر و تشکر از فعالیت‌های  اصحاب رسانه در مورد فعالیت های […]

شش میلیارد تومان بخاطر تراکتور ضرر کردم

رسول خطیبی در نشست خبری با اصحاب رسانه گقت:برای من فوتبال آذربایجان از همه چیز مهمتر است و همیشه برای اعتلای نام آن کوشیده ام

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان رسول خطیبی بعد از تقدیر و تشکر از فعالیت‌های  اصحاب رسانه در مورد فعالیت های صورت گرفته در باشگاه گفت :بدنبال ایجاد کمپ ورزشی بسیار بزرگی در ورزقان هستیم کلید این رویداد بزرگ خورده است و به احتمال زیاد هفته آینده کلنگ زنی ایم پروژه صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد  بسیار ناراحت بودم که ورزقان با این همه استعداد از کمترین امکانات ورزشی محروم هستند بدون تردید با برنامه ای که مس سونگون در پیش گرفته است این طرح در کل ایران بی نظیر خواهد بود و یک پروژه ماندگار برای مردم ورزقان خواهد بود.

رسول خطیبی ادامه داد :اهالی رسانه تا به امروز زحمات زیادی برای ورزش استان کشیده اند و می توانند در آینده هم دست توانایی برای کمک به مس ورزقان باشند.

مدیر عامل مس سونگون ادامه داد:از اهالی رسانه می خواهم در جهت اعتلای ورزش آذربایجان قدم بردارند تا ورزش آذربایجان به حق قاطع خود برسد.

من همیشه بومی گرا بوده ام به عنوان نمونه وقتی در آلومینیوم اراک تیم در رتبه پنچم قرار داشت این تیم را به خاطر دعوت تراکتور رها کردم و حوالی شش میلیارد برای بازگشت به تیم شهرم ضرر کردم.

برای من مسائل مالی مهم نبود و بیشتر از همه تیم شهرم و موفقیت آن برایم از همه چیز مهمتر بود.خطیبی گفت :۹۹ درصد تیم‌های مس سونگون بومی است و این نکته بسیار مهمی است که می تواند به جوانان آذربایجان برای پیشرفت و ترقی کمک زیادی کند