شهرداری ها در خط اول خدمت به مردم هستند
شهرداری ها در خط اول خدمت به مردم هستند

شهرداری ها در خط اول خدمت به مردم هستند تایسیز نیوز – فرماندار شهرستان شبستر با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از مجموعه شهرداری ها خاطرنشان کرد: شهرداری ها در خط اول خدمت به مردم هستند و با فعالیت خود نقش مهمی در رضایتمندی عمومی ایفا می کنند. به گزارش تایسیز نیوز ، […]

شهرداری ها در خط اول خدمت به مردم هستند

تایسیز نیوز – فرماندار شهرستان شبستر با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از مجموعه شهرداری ها خاطرنشان کرد: شهرداری ها در خط اول خدمت به مردم هستند و با فعالیت خود نقش مهمی در رضایتمندی عمومی ایفا می کنند.

به گزارش تایسیز نیوز ، محمد مطهری در مراسم رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با بیان اینکه در شرایط فعلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی نباید وارد مسایل حاشیه ای بشود، تاکید کرد: ملاک و معیار برای شورای شهر و شهرداری باید قانون باشد و تمام تصمیمات و موضع‌گیری‌ها نیز بر همین مبنا صورت گیرد.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد: باید در مسئولیت ها از شعار زدگی دوری کرد و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت ها به پایان می رسد .

میکائیل توحیدی قویدل شهردار شبستر هم با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری شبستر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام به خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال کرده است، اظهار داشت : شبستر نیازمند امکانات ویژه از لحاظ تجهیزات مدیریت شهری است که در سال های گذشته به این مهم توجه کمتری شده است .

وی گفت: یک دستگاه بیل میکانیکی ، ۲ دستگاه ماشین حمل زباله مدرن ، کامیون حمل گوشت مجهز به یخچال ، تیغه برف روبی ، پمپ تخلیه آب دیزلی ۶ اینچ ، یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو سواری اداری به مجموعه اضافه شد.

شهردار شبستر در ادامه با اشاره به کارهای مهم عمرانی سال گذشته از قبیل آسفالت ریزی ، سنگ فرش ، جدول گذاری و تملک خاطرنشان کرد : ساماندهی کوی شتربان، کوی معلم، کوی جانبازان، خیابان شهدا ، خیابان امام با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی شهرداری شبستر است .

در این مراسم با حضور مسئولان و بزرگان و معتمدین شهر شبستر از ماشین‌آلات جدید شهرداری در محوطه بیرونی مقبره شیخ محمود شبستری رونمایی شد .

شبستر در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز و بر سر راه تبریز – سلماس قرار دارد.