شهردار تبریز:تعامل مدیریت شهری با بخش خصوصی موجب تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود
شهردار تبریز:تعامل مدیریت شهری با بخش خصوصی موجب تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود

شهردار تبریز:تعامل مدیریت شهری با بخش خصوصی موجب تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود شهردار تبریز تعامل مدیریت شهری با بخش خصوصی را موجب توسعه همه جانبه شهر و تسریع در اجرای پروژه های عمرانی دانست. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار نیوز،یعقوب هوشیار در جلسه همفکری و هم افزایی مدیران شهرداری تبریز و […]

شهردار تبریز:تعامل مدیریت شهری با بخش خصوصی موجب تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود

شهردار تبریز تعامل مدیریت شهری با بخش خصوصی را موجب توسعه همه جانبه شهر و تسریع در اجرای پروژه های عمرانی دانست.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار نیوز،یعقوب هوشیار در جلسه همفکری و هم افزایی مدیران شهرداری تبریز و اتاق بازرگانی تبریز اظهار کرد: با بهره مندی از ظرفیت های موجود می توان تبریز را در شان نام آن اداره کرد. 

وی افزود: قبول می کنیم که کاستی‌هایی وجود دارد اما تبریز پر از ظرفیت و نخبه است و استفاده از پتانسیل نخبه‌ها می تواند موجب توسعه شهر و جبران کاستی ها شود.

شهردار تبریز عنوان کرد: شهرداری از دهه های گذشته تنها به یک نهاد خدماتی تبدیل شده است اما باید گفت پروژه ها و عملیات عمرانی وظیفه شهرداری است.

برای تغییر نگرش به شهرداری، دو هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی تدوین شده تا نشان دهیم که شهرداری فقط یک نهاد خدماتی نیست. 

وی با تاکید بر اینکه نگاه و برنامه‌ریزی مدیریت شهری اغلب روی رویکرد کارکرد اجتماعی است، گفت: تلاش ما اولویت بندی مسائل در سال جاری است و خرید اتوبوس های جدید و اضافه کردن آن به ناوگان حمل و نقل عمومی، از محورهای اصلی برنامه‌های امسال بود.   

هوشیار با اشاره به آخرین وضعیت مترو تبریز، اظهار کرد: دو دستگاه حفاری تی بی ام مترو مدت ها بود که غیرفعال مانده بود که چند روز قبل هر دو دستگاه فعال شده و امیدواریم تا شهریور سال بعد، حفاری خط ۲ مترو پایان یابد.

وی ادامه داد: پروژه های ناتمام و راکدی همچون چوخورلار که ۲۰‌ سال است شروع شده و به دلیل غیر فعال بودن به اتمام نرسیده، با تلاش مدیریت شهری فعال شده و سه ماه دیگر به پایان‌ می‌رسد.

شهردار تبریز با اعلام این خبر که همایش فرصت های سرمایه‌گذاری تبریز اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، یادآور شد: با تعامل و همکاری اتاق بازرگانی، می‌توان بر سرعت اجرای پروژه های عمرانی و توسعه شهر افزود.

در این جلسه همفکری که با میزبانی اتاق بازرگانی تبریز و در جهت توسعه زیرساخت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی شهر و تعامل با بخش خصوصی برگزار شد، بر تسهیل سرمایه گذاری و توسعه همه جانبه شهر تبریز با مشارکت اتاق بازرگانی تاکید شد.