شهردار تبریز خبر داد:تسهیل طرح ساخت پنج هزار واحد مسکونی در کوی صدرا
شهردار تبریز خبر داد:تسهیل طرح ساخت پنج هزار واحد مسکونی در کوی صدرا

شهردار تبریز خبر داد:تسهیل طرح ساخت پنج هزار واحد مسکونی در کوی صدرا شهردار تبریز از تسهیل طرح ساخت پنج هزار واحد مسکونی در کوی صدرای در راستای اجرای قرارگاه مسکن خبر داد. به گزارش شهریار، دومین جلسه کارگروه قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تبریز با محوریت طرح موضوعات تامین مسکن تبریز و تعیین شرایط احداث […]

شهردار تبریز خبر داد:تسهیل طرح ساخت پنج هزار واحد مسکونی در کوی صدرا

شهردار تبریز از تسهیل طرح ساخت پنج هزار واحد مسکونی در کوی صدرای در راستای اجرای قرارگاه مسکن خبر داد.

به گزارش شهریار، دومین جلسه کارگروه قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تبریز با محوریت طرح موضوعات تامین مسکن تبریز و تعیین شرایط احداث پنج هزار واحد مسکونی در کوی صدرای تبریز (فاز ۲ اندیشه) با مشارکت بخش خصوصی با حضور شهردار تبریز، معاونان شهردار، شهرداران مناطق دهگانه، مدیران شرکت های تابعه و سایر مدیران ارشد شهری برگزار شد.

در این نشست، یعقوب هوشیار ضمن اشاره به اهمیت اجرای سیاست های تشویقی در راستای تسهیل ساخت مسکن، بر ضرورت تدوین و تسهیل این فرآیند در سطح ملی و استانی به ویژه در حوزه پروژه های مسکن ملی که برای سازندگان در نظر گرفته شده است تاکید کرد و خواستار ارائه آن به شورای مسکن استان جهت اخذ مصوبه از آن شورا شد.

در ادامه این جلسه، درخواست تسهیل طرح احداث پنج هزار واحد مسکونی در کوی صدرای تبریز (فاز ۲ شهرک اندیشه) واقع در شهرداری منطقه ۷ مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت طرح در شورای اسلامی شهر تبریز صادر شد.

همچنین با دستور شهردار تبریز مقرر شد تا معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، نظام‌نامه فنی برای طراحی، نظارت، اجرا و فرایندهای انجام پروژه های قرارگاه جهادی مسکن را تدوین و ارائه کند.