شهردار تبریز خبر داد:راه‌اندازی ۱۹ فرهنگسرا در محلات آسیب‌پذیر طی سال ۱۴۰۲
شهردار تبریز خبر داد:راه‌اندازی ۱۹ فرهنگسرا در محلات آسیب‌پذیر طی سال ۱۴۰۲

شهردار تبریز خبر داد:راه‌اندازی ۱۹ فرهنگسرا در محلات آسیب‌پذیر طی سال ۱۴۰۲ شهردار تبریز گفت: مطالعات مرحله نخست ساماندهی وانت بارها به اتمام رسیده و جانمایی آنها انجام یافته است. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز در دومین نشست خبری خود در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای ساماندهی […]

شهردار تبریز خبر داد:راه‌اندازی ۱۹ فرهنگسرا در محلات آسیب‌پذیر طی سال ۱۴۰۲

شهردار تبریز گفت: مطالعات مرحله نخست ساماندهی وانت بارها به اتمام رسیده و جانمایی آنها انجام یافته است.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز در دومین نشست خبری خود در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای ساماندهی وانت بارها نباید بصورت هیجانی و شتاب‌زده عمل کنیم و ابتدا باید جایگزین آن مشخص شود تا مردم اقناع شوند.

وی افزود: به تمام رانندگان وانت بار اطلاع رسانی شده که جهت ارائه مکان رایگان مراجعه کنند و در این خصوص از رسانه ها تقاضای کمک و همراهی داریم.

  هوشیار با تاکید بر اینکه در حوزه ورزش، شهرداری به هیچ عنوان در صدد تیمداری حرفه ای نیست، اظهار کرد: به دنبال پیوست فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در حوزه فرهنگی ورزشی هستیم و هدف ما در حوزه ورزشی صرفا پرورش استعدادهای موجود است.

به گفته شهردار تبریز، تلاش برای احیای هویت تاریخی تبریز در صاحب آباد، باز پس گیری تالار شهر تبریز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، احیای خانه‌های ستارخان و باقرخان و… از دیگر برنامه‌های شهرداری در حوزه فرهنگی است.

وی از شناسایی ۱۹ محله آسیب پذیر در تبریز خبر داد و افزود: بر اساس مطالعات انجام یافته ۱۹ محله آسیب پذیر در سطح شهر شناسایی شده که طی سال ۱۴۰۲ در هرکدام از این محلات فرهنگسرا احداث خواهد شد که مجموعه‌های ورزشی هم داخل همین فرهنگسرا ایجاد می‌شود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در راستای حفظ محیط زیست، به دلیل جلوگیری از آسیب به بافت شهری و حفظ سلامت مردم امسال در سطح شهر نمک پاشی جامد نداریم.