شهروندان تبریزی، میهمان ضیافت بهار
شهروندان تبریزی، میهمان ضیافت بهار

شهروندان تبریزی، میهمان ضیافت بهار معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری ویژه برنامه های پربار در آستانه بهار و همزمان با حلول ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش تایسیز نیوز، امیر نصیربیگی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده خانواده فرهنگی شهرداری تبریز اظهار داشت: این برنامه […]

شهروندان تبریزی، میهمان ضیافت بهار

نوروز

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری ویژه برنامه های پربار در آستانه بهار و همزمان با حلول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوز، امیر نصیربیگی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده خانواده فرهنگی شهرداری تبریز اظهار داشت: این برنامه توسط مدیریت های فرهنگی و اجتماعی مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز در بوستان‌های مختلف تبریز برگزار می شود و در آن با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی همزمانی بهار قرآن با بهار طبیعت را به جشن خواهیم نشست.

وی ادامه داد: به منظور اطلاع رسانی هر چه بهتر و شایسته تر برای شهروندان، برنامه این اجراها، پیش از اجرا به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی افزود: اجرای سرود و تواشیح، نمایش طنز، حضور عروسک های غول پیکر و … از اینکه های پیش بینی شده برای این جشن هاست.

نصیربیگی خاطر نشان کرد: همچنین به منظور استفاده از ظرفیت حضور قاریان و موذنین نوجوان، اذان هر روز از ماه مبارک رمضان توسط موذنین نوجوان منطقه استماع خواهد شد.

وی ادامه داد: افزون بر این تعداد یک هزار سفره افطاری ساده با عنوان سفره بهار طی ماه مبارک رمضان در هر منطقه از شهر توزیع خواهد شد.

نصیربیگی همچنین با بیان اینکه سایر برنامه های مرتبط با حوزه گردشگری نیز استمرار خواهد داشت، افزود: عمارت شهرداری تبریز، خانه نیکدل، خانه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار میزبان شهروندان و گردشگران نوروزی نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: اتوبوس های گردشگری و تاکسی های از من بپرس نیز در ایام نوروز فعالیت خود را براساس برنامه اعلامی برای بهره مندی شهروندان و مسافران بهاری تبریز استمرار خواهند بخشید.

نصیربیگی از برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و اجرای نمایش های آیینی نوروز به عنوان دیگر بخش برنامه های خانواده فرهنگی شهرداری تبریز در این مدت یاد کرد.

گفتنی است شهروندان می توانند با مراجعه به ایتای سازمان به نشانی https://eitaa.com/farhangtbz و وب سایت سازمان به نشانی https://farhang.tabriz.ir/ از رویدادها و برنامه های “بهار در بهار” آگاهی یابند.