شیخ لاری: از هواداران معذرت می‌خواهم/ در هفته‌های بعدی بهتر می‌شویم!!!
شیخ لاری: از هواداران معذرت می‌خواهم/ در هفته‌های بعدی بهتر می‌شویم!!!

🎙شیخ لاری: از هواداران معذرت می‌خواهم/ در هفته‌های بعدی بهتر می‌شویم!!! 🔸سرمربی تراڪتور بعد از شڪست تیمش برایر ماشین‌سازی از هواداران عذرخواهی ڪرد اما وعده داد ڪه این تیم در هفته‌های بعدی بهتر شود. 🔸 به تیم ماشین‌سازی تبریڪ می‌گویم. روند رو به رشد تراختور را در ۴۸ ساعت گذشته احساس ڪردم. ڪاستی‌های زیادی در […]

🎙شیخ لاری: از هواداران معذرت می‌خواهم/ در هفته‌های بعدی بهتر می‌شویم!!!

🔸سرمربی تراڪتور بعد از شڪست تیمش برایر ماشین‌سازی از هواداران عذرخواهی ڪرد اما وعده داد ڪه این تیم در هفته‌های بعدی بهتر شود.

🔸 به تیم ماشین‌سازی تبریڪ می‌گویم. روند رو به رشد تراختور را در ۴۸ ساعت گذشته احساس ڪردم. ڪاستی‌های زیادی در تیم وجود دارد ولی امیدواریم در هفته‌های آینده برطرف شوند.

🔸 باختیم و من ڪسی هستم ڪه از  هواداران عذرخواهی می‌ڪنم و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم جبران ڪنیم. داشته‌های ما همین است. امیدوارم فوتبالی‌ها خودشان قضاوت ڪنند. ما توانستیم چندین موقعیت را ایجاد ڪنیم. قبل بازی هم آنالیز ڪرده بودیم و در آخر هم روی نقاط ضعفمان گل خوردیم. ما در بازی دو بازیڪن مصدوم خود را نداشتیم و با این حال در دقایق زیادی از بازی توانستیم به حریف فشار بیاوریم. فڪر می‌ڪنم با شرایطی ڪه داریم، تیم ما در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

🔸امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم ضعف‌هایی را ڪه در خط حمله وجود دارد جبران ڪنیم. من هیچ آینده‌ای برای تیم ترسیم نڪردم. من هیچ‌وقت برای ڪادر فنی نیت بدی نداشتم و سعی ڪردم در مسیر آقای دنیزلی قدم‌های خوبی بردارم. آن ڪسانی ڪه در روزهای سخت مسئولیت بپذیرند در اقلیت هستند. امیدوارم اتفاقی بیفتد ڪه هواداران تیم، ناراحت به خانه نروند.