عضو شورای اسلامی شهر سردرود خبر داد: ساخت و سازهای غیر مجاز ، آینده شهر سردرود را به شدت تهدید می کند.
عضو شورای اسلامی شهر سردرود خبر داد: ساخت و سازهای غیر مجاز ، آینده شهر سردرود را به شدت تهدید می کند.

  عضو شورای اسلامی شهر سردرود خبر داد: ساخت و سازهای غیر مجاز ، آینده شهر سردرود را به شدت تهدید می کند. آرزو مبصر سردرودی عضو شورای اسلامی شهر سردرود گفت: متاسفانه ساخت و سازهای غیر مجاز و عدم برخورد با این موضوع ، آینده تاریکی را برای شهر سردرود رقم خواهد زد. استفاده […]

 
عضو شورای اسلامی شهر سردرود خبر داد:
ساخت و سازهای غیر مجاز ، آینده شهر سردرود را به شدت تهدید می کند.

آرزو مبصر سردرودی عضو شورای اسلامی شهر سردرود گفت: متاسفانه ساخت و سازهای غیر مجاز و عدم برخورد با این موضوع ، آینده تاریکی را برای شهر سردرود رقم خواهد زد.

استفاده از اهرم‌ فشار برای تحقق برخی خواسته های غیرقانونی در شهرداری سردرود ، از دید تیزبین شهروندان فهیم سردرودی پنهان نخواهد ماند.

تبریز – خبرنگار همشهری

آرزو مبصر سردرودی عضو شورای اسلامی شهر سردرود در مصاحبه ای با اشاره به افزایش بی سابقه ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر سردرود در ایام اخیر اظهار داشت : درگیر شدن مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سردرود با بحث مقابله با بیماری ویروس کرونا در ۳ ماه اخیر سبب شده است تا برخی افراد از فرصت بدست آمده برای احداث های غیر مجاز نهایت استفاده را داشته باشند.
مبصر سردرودی با اشاره به این که قرار نیست بخاطر پرداختن به یک موضوع از موضوعات دیگر غافل شده و شهر را فدا نماییم اظهار داشت : قرار نیست در این شرایط حساس از وظیفه قانونی خود غافل شده و شرایط را برای افرادی که زیاد با قانون و مقررات شهری و شهرداری رابطه حسنه ای ندارند آماده کنیم و خواسته و یا ناخواسته و با اطلاع و یا بی اطلاع اجازه دهیم که ساخت و سازهای غیر مجاز و غیرقانونی و بدون رعایت اصول شهرسازی نفس شهر را بگیرد.
عضو شورای اسلامی شهر سردرود با اشاره به اینکه قرار نیست در یکسال مانده به انتخابات شوراها ، مطابق میل و سلیقه افراد عمل کنیم تا جایگاه مان تثبیت شود و فرصت خدمت رسانی مان ۴ سال دیگر تمدید شود ، افزود: صریحا ” اعلام می کنم که در اجرای قانون و مقررات با هیچ شهروندی حتی اگر در برهه ای هم برای ما زحمت کشیده باشد عقد اخوت نبسته ایم و اگر در روزهای آتی با ساخت و سازهای غیر مجاز و غیرقانونی برخورد قانونی محکم از سوی شهرداری به هر علتی و یا بنا به برخی ملاحظات صورت نگیرد در اولین اقدام از باب وظیفه نظارتی شورا و اختیارات قانونی یک عضو شورای اسلامی شهر ، بحث سوال از شهردار را مطرح خواهم کرد.
تنها بانوی عضو شورای اسلامی شهر سردرود افزود: شهر متعلق به همگان است و قرار نیست شهروندان به خودی و غیر خودی تقسیم شده و اعمال قانون هم سلیقه ای و با برخی ملاحظات باشد.
مبصر سردرودی گفت : امیدوارم آقای شهردار و عوامل تحت مدیریت ایشان ، بدون تحت تاثیر قرار گرفتن از افراد ، جریانات در داخل و بیرون از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سردرود ، با احساس مسئولیت بیشتر و برخوردهای قانونی لازم و محکم با افرادی که بدنبال ساخت و سازهای غیر مجاز و غیرقانونی بدون رعایت اولیه ترین اصول شهرسازی هستند ، اجازه ندهند که با بحث سوال و پرداختن به مسائل حاشیه ای ، فرصت طلایی فصل کاری بدون هر اتفاق مهمی در بابت عمران ، آبادانی و توسعه شهری از بین برود و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید نامگذاری شده است شایسته است دغدغه همگی توجه به اولویت های مهم توسعه شهری بویژه در بحث تولید و اشتغال و کارآفرینی در بحث جهش تولید باشد و خوشبختانه شهر سردرود بعنوان پایتخت تابلو فرش جهان ، پتانسیل های زیادی برای پرداختن در سال جهش تولید دارد .

عضو شورای اسلامی شهر سردرود اظهار امیدواری کرد که پتانسیل های مدیریتی و اجرایی شهر با پرداختن به پتانسیل ها و اولویت های مهم معطوف گردد و اجازه داده شود هر کسی در حوزه مسئولیتی اش اعمال قانون نماید .