عملیات «وعده صادق» موجب عزت ملت ایران در عرصه بین المللی شد
عملیات «وعده صادق» موجب عزت ملت ایران در عرصه بین المللی شد

عملیات «وعده صادق» موجب عزت ملت ایران در عرصه بین المللی شد تایسیز نیوز – فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به عملیات نیروی هوا فضای سپاه علیه برخی مواضع زیرساختی رژیم جعلی اسرائیل گفت: عملیات « وعده صادق » موجب عزت ملت ایران در عرصه های بین المللی شد. به گزارش تایسیز نیوز، یونس فاتح […]

عملیات «وعده صادق» موجب عزت ملت ایران در عرصه بین المللی شد

تایسیز نیوز – فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به عملیات نیروی هوا فضای سپاه علیه برخی مواضع زیرساختی رژیم جعلی اسرائیل گفت: عملیات « وعده صادق » موجب عزت ملت ایران در عرصه های بین المللی شد.

به گزارش تایسیز نیوز، یونس فاتح روز چهارشنبه در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: فرمانده کل قوا با دوراندیشی و دستوراتشان، به جهانیان نشان دادند که ایران اسلامی در امور مربوط به خطوط قرمز نظام با هیچ احدی و کشوری شوخی ندارد.

وی ادامه داد: این برای نخستین بار بود که عملیات انتقام جویانه علیه ددمنشی های اسرائیل غاصب با مبداء دور از مرزهایش انجام شد و هیمنه پوشالی این رژیم جعلی فرو ریخت و از هم پاشید.

فاتح بیان کرد: بزرگترین عملیات پهپادی جهان، پرحجم ترین و طولانی ترین عملیات موشکی، بلندترین برد پهپادی، پرتاب بیشترین تعداد موشک بالستیک و ناکامی گنبد آهنین و شدیدترین پاسخ تاریخی به اسرائیل از جمله ویژگی های عملیات وعده صادق بود.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به شعار سال مبنی بر سال جهش تولید با مشارکت مردم، اضافه کرد: برخی موارد از جمله تامین زیرساخت های اساسی تولید، تامین منابع مالی، قیمت گذاری، فعال سازی واحد بازاریابی و فروش و ترویج خرید کالای ایرانی باید مدنظر تمامی دستگاه های اجرایی در راستای تحقق این شعار قرار گیرد.

فرماندار تبریز همچنین به برگزاری رویداد ورزشی نوروزگاه ویژه بانوان در ۱۱ رشته به میزبانی تبریز اشاره کرد و گفت: این رویداد با شرکت ورزشکاران ۱۲ کشور جهان (۹۰۰ مهمان خارجی) و با حضور همسران روسای جمهور به میزبانی تبریز در خردادماه امسال برگزار می شود.