فرجام طلسم ۶ ساله با هنرنمایی آلوس
فرجام طلسم ۶ ساله با هنرنمایی آلوس

هفته بیست‌بیست‌وششم لیگ‌برتر؛ فرجام طلسم ۶ ساله با هنرنمایی آلوس تایسیز نیوز – تراکتور با ۲ گل فولاد خوزستان را شکست داد. تیم تراکتور و فولاد در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ امروز به میزبانی ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر […]

هفته بیست‌بیست‌وششم لیگ‌برتر؛

فرجام طلسم ۶ ساله با هنرنمایی آلوس

فرجام طلسم ۶ ساله با هنرنمایی آلوس

تایسیز نیوز – تراکتور با ۲ گل فولاد خوزستان را شکست داد.

تیم تراکتور و فولاد در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ امروز به میزبانی ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

قرمزپوشان تبریزی با پیروزی در این مسابقه با ۴۴ امتیاز جایگاه‌شان در رتبه چهارم جدول را تثبیت کردند. فولاد هم با ۲۲ امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماند.

آخرین بار تراکتور، ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷، در دیدار برگشت لیگ هفدهم مقابل فولاد خوزستان در اهواز به برتری رسیده بود و حالا بعد از ۶ سال و با درخشش ستاره پرتغالی خود، فولاد را در اهواز شکست داد.

فولاد صفر تراکتور ۲

مکان: ورزشگاه شهدای فولاد

زمان: دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

ساعت ۱۹:۳۰

داور: بیژن حیدری

گل‌ اول تراکتور به فولاد توسط شجاع خلیل‌زاده (دقیقه ۱۴): شجاع خلیل زاده با ضربه تماشایی‌اش روی سانتر بی‌نقص آلوس از روی نقطه کرنر، دروازه کریستوفر کنت را نشانه رفت و توپ را به تور سنجاق کرد.

گل دوم تراکتور به فولاد توسط ریکاردو آلوس (دقیقه ۸۷): یک فرار دیدنی و پاس در عمق برای سجاد آشور برلی تراکتور موقعیت ساخت. آشوری پاس خود را به دهانه دروازه فرستاد تا آلوس گلزنی کند.