قربان بردیف چه زمانی به تبریز می‌آید؟
قربان بردیف چه زمانی به تبریز می‌آید؟

قربان بردیف چه زمانی به تبریز می‌آید؟ سرمربی تراکتور هم‌اکنون در کشور خود حضور دارد و قرار است به‌زودی در تبریز حضور یافته و تمرینات آماده سازی این تیم برای فصل جدید را برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا دربیاورد و هم‌چنین وی قرار است لیست تعدیل شده خود را به باشگاه ارائه دهد.یکی از مواردی […]

قربان بردیف چه زمانی به تبریز می‌آید؟

سرمربی تراکتور هم‌اکنون در کشور خود حضور دارد و قرار است به‌زودی در تبریز حضور یافته و تمرینات آماده سازی این تیم برای فصل جدید را برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا دربیاورد و هم‌چنین وی قرار است لیست تعدیل شده خود را به باشگاه ارائه دهد.یکی از مواردی که باعث شد مذاکره طرفین طولانی شود، لیست خرید این مربی بود که به‌نظر می‌رسد بردیف با تعدیل خواسته‌های خود، نظر طرف مقابل را برای عقد قرارداد جلب کرده است.

کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه تراکتور فعالیت‌های ابتدایی خود را برای جذب بازیکن شروع کرده است ولی لیست خروج و ورود نهایی با تأیید سرمربی جدید خواهد بود.بعد از اعلام رسمی خبر توافق با بردیف، این مربی هنوز در ایران حضور نیافته است. باشگاه تراکتور در تلاش است تا هرچه زودتر مقدمات حضور این مربی را در تبریز‌ فراهم کند تا این تیم از بازار نقل‌انتقالات و تمرینات آماده‌سازی عقب نماند.