لیست شانا برای انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم در تبریز اعلام شد
لیست شانا برای انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم در تبریز اعلام شد

لیست شانا برای انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم در تبریز اعلام شد -تایسیز نیوز – شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ( شانا ) لیست خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را اعلام کرد. به گزارش تایسیز نیوز، در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجان شرقی آمده […]

لیست شانا برای انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم در تبریز اعلام شد

-تایسیز نیوز – شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ( شانا ) لیست خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را اعلام کرد.

به گزارش تایسیز نیوز، در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجان شرقی آمده است: با توجه به اینکه از ۶ نفر لیست دور اول انتخابات یک نفر موفق به اخذ اکثریت آرا و راهیابی به مجلس شورای اسلامی شد، از پنج کاندیدای دیگر لیست شورای ائتلاف شامل سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، علیرضا نوین، علیرضا منادی، علی آجودان زاده و علی جعفری آذر اعلام حمایت می شود.

در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ « روح اله متفکر آزاد » به عنوان نماینده مردم در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو از این لیست انتخاب شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با کشور یازدهم اسفند ۱۴۰۲ در ۱۳ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی برگزار شد و ۵۱۲ نامزد برای تصدی ۱۹ کرسی در استان با هم رقابت کردند که ۱۳ نفر به طور مستقیم در دور اول راهی مجلس شدند و ۱۲ نفر نیز برای تعیین ۶ نماینده سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، میانه و شبستر به دور دوم راه یافتند.

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ۲۱ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در سه حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی شامل میانه ، شبستر و تبریز ( تبریز ، اسکو و آذرشهر ) برگزار می شود.

برچسب‌ها