محک خوبی می‌خوریم
محک خوبی می‌خوریم

🔘 محک خوبی می‌خوریم ⬅️ علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی از آخرین شرایط خودش و تیم ملی در آستانه دیدار با اروگوئه می‌گوید؛ دیداری که به عقیده او می‌تواند به تیم ملی کمک کند 🔺 جهانبخش: دو بازی قبل از جام‌جهانی می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی باشد. هر دو این تیم‌ها در جام‌جهانی حضور […]

🔘 محک خوبی می‌خوریم

⬅️ علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی از آخرین شرایط خودش و تیم ملی در آستانه دیدار با اروگوئه می‌گوید؛ دیداری که به عقیده او می‌تواند به تیم ملی کمک کند

🔺 جهانبخش: دو بازی قبل از جام‌جهانی می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی باشد. هر دو این تیم‌ها در جام‌جهانی حضور دارند و امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی مقابل آنها انجام بدهیم.

🔺  در این بازی‌ها بازیکنان می‌توانند همدیگر را بهتر بشناسند. برای اینکه تیم ملی روند رو به رشدی داشته باشد و بتوانیم به آماده‌سازی برسیم، به چنین دیدارهایی نیاز داریم.

🔺 صعود هدف تیم است و ما برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. از لحاظ ذهنی، فیزیکی و امکانات آماده باشیم و از همه مهم‌‌تر باید بازی‌های خوبی انجام بدهیم.

🔺 تا جام جهانی ۲ماه بیشتر فرصت نداریم. همدلی خیلی مهم است؛ مربیان لیگ برتری، بازیکنان، مدیران، خبرنگاران و از همه مهم‌تر هواداران باید با انرژی مثبت از تیم ملی حمایت کنند تا تیم به آرامش و تمرکز برسد و با شرایط خوبی به جام‌جهانی برود.