مدیرعامل باشگاه تراکتور : پیگیر اتفافات کرمانشاه هستیم
مدیرعامل باشگاه تراکتور : پیگیر اتفافات کرمانشاه هستیم

مدیرعامل باشگاه تراکتور : پیگیر اتفافات کرمانشاه هستیم تایسیز نیوز- مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه پیگیر اتفاقات رخ‌داده برای بازیکنان تیم امید در کرمانشاه هستیم، گفت: شائبه‌هایی در خصوص احتمال ارتباط افراد دستگیرشده با باشگاه بعثت وجود دارد که نهادهای مربوطه پیگیر ماجرا هستند. به گزارش تایسیز نیوز، هوشنگ نصیرزاده روز پنجشنبه در نشست […]

مدیرعامل باشگاه تراکتور : پیگیر اتفافات کرمانشاه هستیم

تایسیز نیوز- مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه پیگیر اتفاقات رخ‌داده برای بازیکنان تیم امید در کرمانشاه هستیم، گفت: شائبه‌هایی در خصوص احتمال ارتباط افراد دستگیرشده با باشگاه بعثت وجود دارد که نهادهای مربوطه پیگیر ماجرا هستند.

به گزارش تایسیز نیوز، هوشنگ نصیرزاده روز پنجشنبه در نشست اعضای تیم بزرگسالان و امید تراکتور اظهار کرد: زمان وقوع این اتفاق تلخ در کرمانشاه برای پیگیری امور مربوط به باشگاه در سازمان لیگ حضور داشتم که از همان لحظه اول، اقدامات لازم را انجام دادم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم امید تراکتور حین پیاده شدن از اتوبوس در بیرون ورزشگاه آزادی کرمانشاه از سوی افراد ناشناسی با انواع سلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، افزود: افراد مهاجم پس از سرقت چمدان‌های بازیکنان متواری شدند.

نصیرزاده با بیان اینکه اعضای تیم تراکتور به‌سختی خودشان را به داخل ورزشگاه رساندند، گفت: در چنین شرایطی، تیم میزبان اصرار به برگزاری بازی داشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: پیش از این در دیدارهای فینال لیگ سه بین بعثت و رهپویان رضوانشهر و بعثت و سپیدرود نیز چنین اتفاقاتی رخ داده بود و اکنون بار دیگر تکرار شده است.

به گفته کاظم محمودی مدیر آکادمی تراکتور هفتم اسفند ماه کاروان تیم امید تراکتور که برای دیدار با تیم بعثت عازم کرمانشاه شده بود، در ورودی استادیوم مورد هجوم وحشیانه افراد ناشناس قرار گرفت؛ به طوری که حدود ۱۲ نفر با انواع سلاح سرد به اعضای تیم تراکتور حمله‌ور شدند.

دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی هم برخورد قاطع با عوامل دخیل در درگیری با بازیکنان تیم فوتبال امید تراکتور تبریز را ضروری دانست.

بابک محبوب علیلو در پی حادثه و خبر درگیری افرادی با بازیکنان فوتبال امید تراکتور در حوالی استادیوم کرمانشاه ضمن مکاتبه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مذکور خواستار بررسی این موضوع شد.

برچسب‌ها