مدیرپدافند غیرعامل شهرداری تبریز اعلام کرد:کنترل ویروس کرونا به صورت محله محور
مدیرپدافند غیرعامل شهرداری تبریز اعلام کرد:کنترل ویروس کرونا به صورت محله محور

مدیرپدافند غیرعامل شهرداری تبریز اعلام کرد:کنترل ویروس کرونا به صورت محله محور    ضرورت تداوم عملیات کنترل شیوع  ویروس کرونا، به صورت محله محور و با مشارکت همه شهروندان. مدیر پدافندغیرعامل شهرداری تبریز بر ضرورت تداوم عملیات کنترل شیوع ویروس کرونا به صورت محله محوری و با همکاری ومشارکت همه شهروندان تاکید کرد. به گزارش […]

مدیرپدافند غیرعامل شهرداری تبریز اعلام کرد:کنترل ویروس کرونا به صورت محله محور 

 

ضرورت تداوم عملیات کنترل شیوع  ویروس کرونا، به صورت محله محور و با مشارکت همه شهروندان.
مدیر پدافندغیرعامل شهرداری تبریز بر ضرورت تداوم عملیات کنترل شیوع ویروس کرونا به صورت محله محوری و با همکاری ومشارکت همه شهروندان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی پدافند غیرعامل شهرداری تبریز، حسین آذرنیا در تشریح این مهم گفت: پدافندغیرعامل شهرداری تبریز طرح ویژه ای در ادامه عملیات کنترل شیوع ویروس کرونا دارد و در این راستا همکاری با همه شهروندان در محلات را در دستور کار خود قرار داده است تا با همراهی و اتحاد مردم بتوان به ریشه کنی کامل این ویروس دست یافت.
وی با بیان اینکه موضوع سلامتی محلات به صورت خودجوش و با مشارکت شهروندان تحقق می یابد، افزود: طی طرح ویژه این مجموعه از شهرداری با مشارکت مجتمع های مسکونی، مراکز مردم نهاد و هیئت های مذهبی کنترل شیوع ویروس و ضدعفونی را تا درب خانه های مردم نزدیک کرده و به صورت مستمر صورت می گیرد.
آذرنیا همچنین از همکاری موثر با کانون فرهنگی شهدای گمنام خبر داد و اظهار داشت: این کانون در اقدامی قابل تحسین اقدام‌به تامین بسته های معیشتی وبهداشتی برای خانواده ها با مشاغل کم درآمد و حساس کرده که در این راستا پدافند غیرعامل شهرداری تبریز نیز بسته های بهداشتی ماسک و مواد ضدعفونی کننده به این خانواده ها تقدیم کرد.
رئیس پدافند غیرعامل شهرداری تبریز از اهالی محلات، مراکز مردم‌نهاد و مجتمع های مسکونی خواستار پیوستن به این طرح شد تا با همراهی و اتحاد شاهد پیروزی بر این روزهای سخت و بازگشت روزهای پر امید به شهر و خانه خود باشیم که این مهم جز با همدلی و وفاق محقق نمی شود.