مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:  رسانه، حلقه وصل بین منبع و مخاطب است
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:  رسانه، حلقه وصل بین منبع و مخاطب است

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی: رسانه، حلقه وصل بین منبع و مخاطب است مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به فضای رسانه ای حاکم بر ورزش استان و فعالیت رسانه های معتبر و اخلاق مدار در فضای امروز استان، رسانه را حلقه وصل بین […]

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

رسانه، حلقه وصل بین منبع و مخاطب است

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به فضای رسانه ای حاکم بر ورزش استان و فعالیت رسانه های معتبر و اخلاق مدار در فضای امروز استان، رسانه را حلقه وصل بین منبع و مخاطب عنوان کرد.

محمد سلیمی در گفت و گویی  افزود: در جامعه کنونی که مردم به اعتبار منبع روایت کننده خبر اتکا کرده و اخبار را از رسانه های معتبر پیگیری میکنند، رسالت سنگین تری بر دوش خبرگزاریها، پایگاه خبری و مطبوعات است تا فعالیت های ورزشکاران و جوانان فعال و نخبه به نحو احسن در باکس خبری جامعه قرار گیرد.
عضو شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، نگاهی بی طرف و عاری از هرگونه جانبداری نسبت به عملکرد دستگاههای اجرایی، با انتقال صحیح، شفاف و بی غرض ماوقع انجام می گیرد.
سلیمی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: پیشتر که هنوز وارد عصر ارتباطات نشده بودیم، علاوه بر حضور صدا و سیما، رسانه های چاپی نقش بسزایی در جریان اطلاعات از منبع به مخاطب داشتند در حالیکه امروزه علاوه بر صدا و سیما و رسانه های چاپی، رسانه های دیداری و شنیداری متعددی در قالب خبرگزاری، رادیو و تلویزیون اینترنتی و پایگاه های خبری در صدد تولید محتوا و انعکاس فعالیتهای حوزه ورزش و امور جوانان در ابعاد مختلف آن هستند.
او افزود: در این میان،برخی افراد سودجو در صدد تخریب فعالیتهای دولت از طریق کوچک نمایی فعالیتها و تحقیر خادمان مردم بر می آیند که کاری دور از انصاف است.
سلیمی گفت: در شرایط کنونی که رهبر معظم انقلاب آحاد جامعه را به همگرایی و وحدت توصیه می کنند، بر ما نیز فرض است که با تاسی از منویات ایشان از تکیه بر اختلافات پرهیز کرده و بر موضوعات و مواردی که منجر به شکوفایی کشور در ابعاد مختلف می شود، اتفاق نظر داشته باشیم