مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:برای اولین بار سیستم اتوماتیک و خودکار ضدعفونی اتوبوس  در شرکت واحد طراحی و ساخته شد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:برای اولین بار سیستم اتوماتیک و خودکار ضدعفونی اتوبوس  در شرکت واحد طراحی و ساخته شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:برای اولین بار سیستم اتوماتیک و خودکار ضدعفونی اتوبوس  در شرکت واحد طراحی و ساخته شد. برای اولین بار در اتوبوسرانی تبریز با تلاش و درایت عوامل حوزه فنی سیستم خودکار و اتوماتیک ضدعفونی اتوبوس ساخته شد. به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه مهندس […]

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:برای اولین بار سیستم اتوماتیک و خودکار ضدعفونی اتوبوس  در شرکت واحد طراحی و ساخته شد.

برای اولین بار در اتوبوسرانی تبریز با تلاش و درایت عوامل حوزه فنی سیستم خودکار و اتوماتیک ضدعفونی اتوبوس ساخته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه مهندس ایمان غنی زاده مدیر عامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت: برای اولین بار در اتوبوسرانی تبریز با تلاش و درایت عوامل حوزه فنی سیستم خودکار و اتوماتیک ضدعفونی اتوبوس ساخته شد.
وی افزود: در این فناوری جدید اتوبوس در عرض ۵ ثانیه با راه اندازی سیستم طراحی شده به طور کامل ضد عفونی می شود و نیازی به ضدعفونی کردن دستی وجود ندارد.
غنی زاده در ادامه تصریح کرد: یکی از ویژگیهای مهم این سیستم، ضدعفونی رکاب اتوبوس می باشد  که این موضوع می تواند نقش مهمی از ورود هر نوع آلودگی به داخل اتوبوس هنگام سوار شدن مسافرین درهر ایستگاه داشته باشد و اطمینان حاصل می شود که اتوبوس در هر لحظه ضدعفونی شده می باشد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اظهار داشت هزینه تقریبی برای تجهیز هر اتوبوس به این سیستم ده میلیون ریال می باشد که با تامین اعتبار مورد نیاز می توانیم ناوگان اتوبوسرانی تبریز را به سیستم مکانیزه و خوکار ضدعفونی تجهیز نماییم.

https://telegram.me/hamshahriazarbayjansharghi