مراسم بزرگداشت روز دانشجو دانشگاه پردیس فاطمه الزهرا دانشگاه فرهنگیان
مراسم بزرگداشت روز دانشجو دانشگاه پردیس فاطمه الزهرا دانشگاه فرهنگیان

💢مراسم بزرگداشت روز دانشجو دانشگاه پردیس فاطمه الزهرا دانشگاه فرهنگیان 🔶فرماندار تبریز : جنبش دانشجوی در ایران روحیه استڪبارستیزی داشته است 🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، مراسم بزرگداشت روز دانشجو دانشگاه پردیس فاطمه الزهرا(س) دانشگاه فرهنگیان با حضور مهندس مهدوی امروز برگزار شد. 🔹فرماندار تبریزدر این مراسم با تبریڪ شانزده آذر روز دانشجو، […]

💢مراسم بزرگداشت روز دانشجو دانشگاه پردیس فاطمه الزهرا دانشگاه فرهنگیان

🔶فرماندار تبریز : جنبش دانشجوی در ایران روحیه استڪبارستیزی داشته است

🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، مراسم بزرگداشت روز دانشجو دانشگاه پردیس فاطمه الزهرا(س) دانشگاه فرهنگیان با حضور مهندس مهدوی امروز برگزار شد.

🔹فرماندار تبریزدر این مراسم با تبریڪ شانزده آذر روز دانشجو، گفت : جنبش دانشجوی در ایران روحیه استڪبارستیزی و حرڪت درمسیر نظام را داشته است.

🔹مهدوی گفت : دانشجویان مراحل مختلف پیشرفت را با افزایش آگاهی و بصیرت طی می ڪنند تا بتوانند تأثیرات مثبتی در جامعه و نظام جمهوری اسلامی برای تصمیم‌گیری‌های درست داشته باشند.

🔹وی مطالبه گری را از خصوصیات دیگر دانشجویان دانست و گفت : مقوله دانشگاه و دانشجویان بسیار حائزاهمیت است و آینده ڪشور با جنبش علمی ،انقلابی و مطالبه گری تضمین خواهد شد.

🔹فرماندار تبریز همچنین با اشاره به اتمام فرصت نام نویسی داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تشریح وظایف نمایندگان مجلس در عرصه قانونگذاری و نظارت نیز گفت : باهم بودن ،حفظ وحدت و ڪلیت نظام جمهوری اسلامی برای ما افتخار بزرگی می باشد ڪه با مشارڪت حداڪثری در انتخابات این امر را برای جهانیان اثبات خواهیم ڪرد ڪه در این راستا دانشجویان با آگاهی بخشی جامعه و تبیین وتوجیه وظایف نمایندگان مجلس می توانند جامعه را در انتخاب نمایندگان شایسته یاری ڪنند.