مس‌ رفسنجان – تراکتور؛ سریال «یک هیچ» تکرار می‌شود؟
مس‌ رفسنجان – تراکتور؛ سریال «یک هیچ» تکرار می‌شود؟

مس‌ رفسنجان – تراکتور؛ سریال «یک هیچ» تکرار می‌شود؟ تایسیز نیوز/ آذربایجان شرقی چهار دیدار اخیر مس رفسنجان و تراکتور با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیده است. ۲ تیم مس رفسنجان و تراکتور در جریان هفته نوزدهم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷:۱۰ روز جمعه در ورزشگاه شهدای رفسنجان به دیدار هم خواهند رفت. تی‌تی‌ها […]

مس‌ رفسنجان – تراکتور؛ سریال «یک هیچ» تکرار می‌شود؟

مس‌ رفسنجان - تراکتور؛ سریال «یک هیچ» تکرار می‌شود؟

تایسیز نیوز/ آذربایجان شرقی چهار دیدار اخیر مس رفسنجان و تراکتور با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیده است.

۲ تیم مس رفسنجان و تراکتور در جریان هفته نوزدهم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷:۱۰ روز جمعه در ورزشگاه شهدای رفسنجان به دیدار هم خواهند رفت.

تی‌تی‌ها که نیم‌ فصل دوم را با شکست مقابل پرسپولیس آغاز کرده‌ بودند، هفته گذشته با ۲ گل استقلال خوزستان را مغلوب کردند تا امید مجدداً در اردوی تی‌تی‌ها زنده شود.

در سمت مقابل نیز از وقتی محرم نویدکیا سکان هدایت مسی‌ها را بر عهده گرفته؛ این تیم ۲ بار موفق به پیروزی شده و ۲ مساوی در کانامه‌اش نمایان است. رفنسجانی‌ها در این مدت کلین‌شیت کرده‌اند و شرایط نسبت به نیم‌فصل اول برای آن‌ها بهتر شده است. این تیم روز گذشته استقلال را از جام حذفی حذف کرد و با انگیزه‌ای مضاعف برای بازی با تراکتور آماده می‌شود.

به گزارش تایسیز نیوز، در نبردهای لیگ‌برتری مس رفسنجان و تراکتور کفه ترازو کاملاً مساوی است. ۷ مسابقه بین ۲ تیم برگزار شده که ۳ بازی را تراکتور برده، ۳ بازی را مس رفسنجان و یک‌بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

۱۰ توپ از خط دروازه ۲ تیم عبور کرده که ۵ گل از آن تی‌تی‌ها و ۵ گل هم سهم مسی‌ها بوده است.

اما جالب است بدانید از ۷ مسابقه برگزار شده بین ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر ۵ بازی با نتیجه یک بر صفر تمام شده که چهار مورد پشت سر هم به دست آمده است.

از بازی برگشت لیگ بیست‌ویکم که تراکتور با تک گل محمد عباس‌زاده مس رفسنجان را شکست داد، همه بازی های ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیده و باید دید این سریال تکراری روز جمعه تمام می‌شود یا نه.