نام احسان حاج‌صفی بین قهرمانان فوتبالی ۲۰۲۲
نام احسان حاج‌صفی بین قهرمانان فوتبالی ۲۰۲۲

نام احسان حاج‌صفی بین قهرمانان فوتبالی ۲۰۲۲ 🔹نشریه معتبر فورفورتو در گزارشی به معرفی قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌های فوتبال در سال ۲۰۲۲ پرداخت که در لیست این نشریه نام احسان حاج‌صفی نیز جزو قهرمان‌ها به چشم می‌خورد. 🔹قهرمان‌ها و شیطان‌های سال ۲۰۲۲ شامل افرادی می‌شوند که نقشی پررنگ و رسانه‌ای‌شده در جریان فوتبال داشته‌اند. مسی یکی […]

نام احسان حاج‌صفی بین قهرمانان فوتبالی ۲۰۲۲

🔹نشریه معتبر فورفورتو در گزارشی به معرفی قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌های فوتبال در سال ۲۰۲۲ پرداخت که در لیست این نشریه نام احسان حاج‌صفی نیز جزو قهرمان‌ها به چشم می‌خورد.

🔹قهرمان‌ها و شیطان‌های سال ۲۰۲۲ شامل افرادی می‌شوند که نقشی پررنگ و رسانه‌ای‌شده در جریان فوتبال داشته‌اند. مسی یکی از قهرمان‌های سال ۲۰۲۲ بود. با وجود کسب هفت توپ طلا و زدن بیش از ۹۰ گل در یک سال تقویمی خیلی‌ها می‌گفتند تا او جام‌جهانی را بالای سر نبرد تبدیل به بهترین بازیکن تاریخ نخواهد شد.

🔹نشریه فورفورتو یک ایرانی را هم در بین قهرمان‌های خود جا داده است: احسان حاج‌صفی. این نشریه در مورد حاج‌صفی نوشت: «در حالی که برخی از تیم‌ها با تهدید دریافت کارت زرد از بستن بازوبند رنگین‌کمانی منصرف شدند احسان حاج‌صفی ریسک بزرگی کرد و در مورد اعتراضات در ایران حرف زد. اعتراضاتی که با خشونت مواجه شدند.»

🔹فورفورتو در ادامه به اظهارات حاج‌صفی قبل از بازی با انگلیس در کنفرانس خبری پرداخت که گفته بود: «ما نمی‌توانیم شرایط را نادیده بگیریم.

شرایط در کشور من خوب نیست و بازیکنان نیز این را می‌دانند. ما اینجا هستیم اما این بدان معنا نیست که صدای آنها نباشیم یا به آنها احترام نگذاریم. امیدوارم اوضاع به نفع انتظارات مردم تغییر کند.»